Bununla alakalı olduğunu zannetmiyorum. Benim gittiğim her düğünde en az 10-15 tane çocuk zaten gelinlik gibi balet elbiseleri gibi şeyler giydirilip getirdtiliyor. Doğrusunu bilmeden övmek ya da sövmek olmaz...
Açıkcası 8 yaşındaki çocugun kafasına evlilik düşünceleri ile doldurmuşlar. yetmemiş çocugu katlettiler oda yetmedi el kadar tabuta gelinle süslediler. yobaz zihniyet ve caniler olmadıgı sürece daha çok görürüz.
Çünkü tanıdıklarım var iyi kötü akrabalık yaptığım insanlar var oralarda dünya bambaşka böyle kadın haklarıymış adaletmiş bilmem neymiş geçecekler o işi