Bence narinin sonu leyla aydemir e nice kayip olan cocuklara
benzicek gibi geldi bana… yine aile yine tanidik bence.. cözerse müge anli cözer o da hafta ya yayinda olacak.. bence intikam veya istismar dolayi cocuk yok siz ne düsüniyorsunut?
Bence narinin sonu leyla aydemir e nice kayip olan cocuklara
benzicek gibi geldi bana… yine aile yine tanidik bence.. cözerse müge anli cözer o da hafta ya yayinda olacak.. bence intikam veya istismar dolayi cocuk yok siz ne düsüniyorsunut?
Müge anlida jandarma yardımıyla çözüyor tek farkı tv ye çıkarması ve birkaç muhabir dedektifin bölge halkına soru sorması
Hocam jandarma kaybolduğu yerde kazıya başladı zaten muhtemelen iddialar vardır zaten ailesi de eksik ifade vermiş umarım başına kötü bişey gelmemiştir
Cevap
4Cevap
Didem arslan dan takip edebilirsin orada da gösteriyorlar. O çocuk için kötü düşünmek istemiyorum. İnşallah sağ salim bulurlar ya
Ay disem arslan cakma müge iki kelimeyi bi ara ya getirwmiyor bence müge alsin dosya yi müge ye veririrler emin ellerde olur…. Kadinin programini izledim yarim saat dayanamadim
Aynen o program biraz fazla uzatıyor en iyisi Müge 😄 bende Şükür için bakıyorum sadece o arada Narin i de söylediler
çevresinden başka hiç kimse yapmamıştır. bence bulamayacaklar
Müge haftaya başlayacak mı ciddi? Ben de aynısını düşünüyordum keşke müge anlı olsaydı bulunurdu diye
Bana göre çocuk görmediği şeyleri gormus
araiyorlar
Bilmiyom ne diyem ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?