Türkiye Satranç Federasyonundan yapılan açıklamada, 2011 yılında Bursa'da dünyaya gelen Büyükusta Yağız Kaan Erdoğmuş'un başarısı tebrik edilerek, "Geçtiğimiz aylarda tüm normlarını tamamlayarak GM ünvanını almaya hak kazanan genç yıldızımız Yağız Kaan Erdoğmuş'un FIDE tarafından yeni ünvanı onaylandı. Sosyal medyada da çoğu kişinin gönüllerini fetheden Büyükusta "Helal olsun" dedirtti.

Satrançta 13 yaşındaki Yağız Kaan Erdoğmuş'un Büyükusta (GM) ünvanı onaylandı. pic.twitter.com/9Sh6qxTY9O
— BPT (@bpthaber) August 22, 2024
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Benim ünvanım.. uzman yok eden olurdu tabi ki de
Benim üni den kalma lisansim var. 2-3 kere turnuvalara da katıldım. Ama yenileme fırsatım olmadı.
Çok tebrik ederim benim bir ünvanım olmazdı
Yağız Kaan ve Ediz'den şahane kariyer bekliyorum ben
BüyükuWu (uWu) olurdu. Kendisini tebrik ederim. Başarılarının devamını dilerim.
Satrancı bir türlü beceremiyorum ya taktik teknik bilgim yok tek bildiğim hangi taşın ne kadar kare boyunca gidebildiği o yüzden ünvan alamazdım
Genç kardeşimi yürekten tebrik ederim. Magnus şimdi bittin koçum.. :)
world champ magnus vs gel
Grand master puani yakalamak zor hacim
Salamura Nazım.
Tebrikler ve saygılar.
KobraTuğçe xcxx
Ben mistik zaferim
bana vezir derler : )
Satranç dışı olurdu :D
Tebrik ederim. ✨✨🤗🤗yaaaaaa😍😍😍🫠
. Esc
Güzel yemek yiyen
Golddiger katili
Büyük gurur.
Kendim için söyledim bu arada, onun için söyledim.
Satrançı en ıyı dönemimde bıraktım
Yenilmez. 🤣🤣🤣🤣
Virtüöz olurdu
Tebrikler
Yükselen