Güncellemeler
1 yıl
Neler yapıyorsunuz?
Ayy geçen işlerimi halletmek için dışarı çıktım var ya birkaç dakika yürüdüm eve döndüm yüzüm kıpkırmızı oldu terledim bir de o yüzden sıcaklarda yazları dışarı çıkmayı sevmiyorum pek de çıkmıyorum zaten dışarı çıkan birisi değilim. Ben gündüzleri ders çalışıyorum arada böyle dizi film falan izliyorum akşamları da masterchef falan izliyorum. Geceleri de internette takılıyorum vakit öyle böyle geçiyor.
Cevap
5Cevap
Hiç bir şey yapmıyorum eve takılıp kaldım dışarı çıkınca terleyip igreniyorum
Bu saatte tarlaya geldim vakit geçmesi için
Kafede oturuyorum ama çok sıcak vakit geçmiyor
Uyuyarak
Çalışarak
Akşam geziyorum genelde gündüz sıcak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?