Bu ülkenin bu şekilde olmasının en büyük nedeni sizce nedir?

Güncellemeler
1 yıl
Derdin anlaşıldı herkesi baban gibi görmen bütün erkeklere kin ve nefretle bakmana neden olmuş
Güncellemeler
1 yıl
Kardeşim bak ben şunu anlatmaya çalışıyorum bakış açın yanlış. Mesele erkek veya kadın olmak degilm mesele insanlığın vicdanın ahlakın yok olmasıdır bunu anlatmaya çalışıyorum. Ben kadınların yaptıklarını anlatsam kusarsin hakeza erkekler içinde bu geçerli. Sonun sonudayiz normal bir şey kaldı mı ki? Onun için birilerini kötülemek yerine kendimize bakmalıyız
Bu ülkenin bu şekilde olmasının en büyük nedeni sizce nedir?
Cevapla