TÜİK'in açıkladığı enflasyon oranı nedeniyle 10.000 TL maaş alan 4 milyon emekli %0 zam alacak. Zaten hayatindan memnun olan emekliler için çok şey ifade etmeyen bir durum siz ne düşünüyorsunuz?
Emekliler yılı emekliler için çok iyi geçmiyor mu?
Gerçekten öyle yani hadi biz büyüdük babamızı gayet iyi yasatiyoruz ama aynı mahallede birisi var tek çocuğu yok sadece karısı ve kendisi 60 yasinda ekmek almak için borç arıyor ama yinede savunuyor aynı şeyi gözü kör olmuş gibi
Adamlar memnun gecen secimde soğan patatese mi oy vericez ulkeyi satmayiz sogan patates yeriz diyen emeklilerin vatan sevgisi 3 bin 4 bin lira kadarmis yerel secimlerde sogan patates yemekten vazgecip ulkeyi satma moduna gectiler 🤣🤣🤣
En İyi Cevaplar