Emekliler yılı emekliler için çok iyi geçmiyor mu?

TÜİK'in açıkladığı enflasyon oranı nedeniyle 10.000 TL maaş alan 4 milyon emekli %0 zam alacak. Zaten hayatindan memnun olan emekliler için çok şey ifade etmeyen bir durum siz ne düşünüyorsunuz?
Emekliler yılı emekliler için çok iyi geçmiyor mu?
Emekliler yılı emekliler için çok iyi geçmiyor mu?
Cevapla