- Erdoğan talimat verdi :izmarit vergisi yolda sıradaki vergi sizce ne olur tahminleriniz nelerdir 🙄

- Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya ekleyebilirsin..
Bunu gördün mü? 👀

Bunu gördün mü? 👀
Seks vergisi gelmeli, seks yapanlardan vergi alınırsa 1 yılda dış borcu kapatırız. 2. yılda ülkenin kasası dolar ve 3. yıldan itibaren asgari ücret aylık 150.000 TL ve en düşük emekli aylığı da 125.000 TL olur. Ve işte o zaman Almanya bizi ilk defa kıskanır...
Yeminle bak aklıma geldi bu olur😃
Nereden ne alacaklarını şaşırdılar çünkü. Yıllar önce olacak o kadar * gerçek oldu. Vergiye vergi getiriyorlardı. şu an aynısını yapıyorlar. Geçen sene de arabalardan çift vergi aldılar.
Duman ÖTV vergisi de gelir artık
Sigaraya yapilan zamlara vergilere uzulmuyorum. Bi paketi 500tl bile yapabilirler. Elektrige zam yapcaklarina sigara alkole yuklensinler.
Sigaraya izmarit vergisi guzel, karbonmomoksit vergisi de eklemeliler.
Havayi da kirletiyolar bunun da vegisi olmali. Bargileye de eklemeliler. Nargile cafelere vergi yazmalilar.
Cevap
3Cevap
Zaten yakında nefes alma vergisi de alacaklar
Sigara kullananlar hic dram yapmasin.
Ama sigara kullanan da bu ülkenin insanı yazık değilmi nerede adalet 😃
@imbackbitchezzz vallahi ben kullanmıyorum kullananlar düşünsün
Sigara kullanan hicbir insan evladina uzulmuyorum.
@imbackbitchezzz ama herkesin kendi tercihi kimseyi kullanıyor kullanmıyor diye yargılama hakkına sahip değiliz
Sigara kullanan adam baskalarini rahatsiz ettigini hesaba katmiyo dolayisiyla ne saygi hak eder ne bisey. Kendi tercihiyse kendisini bi kuuya kapatip orada istedigi kadar icebilir problem yok o zaman.
Bos beles sjwlikten de nefret ediyorum. Neyin ne oldugunu bilmiyolar.
@imbackbitchezzz Tamam ama herkesin kendi tercihi yani sen ben içmiyoruz diye içen bir insanı bu şekilde yaftalamak doğru değil benim annem babam da içiyor bir defa alışmışlar üstelik alkol içen insanlar da var yani herkesin kendi tercihi bizi ilgilendirmez
Benim sinirlerimi zorluyosun. Sen saygi duy ben saygi duymam anlasildi mi? Olayin mantigini anlamamissin.
Mantıklı bence
Ya neresi mantıklı vergi adı altında ülkeyi soyuyorlar 😃
Bunları ciddiye alan saman beyinliler var.
Şakamı bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?