muhtemelen hepimiz ölücez, mecburuz da yapcak bir şey yok. Vatan savunması
abd büyük ihtimalle ilk nükleeri yer
insanlığnı sonuna geldik belkide
tüh ulan tamda yapay zeka gelişmeleri bir raddeye gelmişti
muhtemelen hepimiz ölücez, mecburuz da yapcak bir şey yok. Vatan savunması
abd büyük ihtimalle ilk nükleeri yer
insanlığnı sonuna geldik belkide
tüh ulan tamda yapay zeka gelişmeleri bir raddeye gelmişti
Herkes silah altına alınırsa bizim yapabileceğimiz bişey yok ki. Devlet ne derse o olacak sıkıyorsa karşı gel öyle bir ortamda. Üçüncü Dünya savaşı ise çıkmaz. Nükleer silahların varlığı dünya savaşları dönemini fiilen bitirmiştir. Soğuk savaş döneminde bile çıkmadı, şimdi hiç çıkmaz. Bölgesel çatışmalar dünyanın birçok yerinde devam eder ona bişey diyemem.
Cevap
3Cevap
Avrupanın iki yüzlülüğü yüzünden üçüncü dünya savaşı başlarsa başlar. Filistinde çocuklar ölürken sesini çıkartmıyorlar, Ukrayna savaşı için milyonlarca para ve silah yardımı yapıyorlar. Rusya ele geçirmeli, Avrupa kapısına dayanmalı.
sefer görev kağıdımız hazır :)
Hiç bir şey
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?