Kendinize ait olmayan ürünleri kullanmaya neden bu kadar meyillisiniz?

hadi anladım toydunuz önünüze sunulanı tüketirdiniz no problema

e abi artık belli bi yaşa geldiniz belli bir bilinciniz var

dünyada güçsüzü görüyorsunuz ne insan hakkı tanıyorlar ne başka bir şey yapıştırıyorlar kimyasal bombayı acımaları falan yok güçlü güçsüzü eziyor

niye hala batıya abdye bu kadar para kazandırma meyillisiniz ben çözemiyorum sizi?

Güncellemeler
1 yıl
elde ettikleri kazançlarının bize papatya olarak döneceğini düşünen varsa yorum atmasın cidden ben aptallığa tahammülüm yok
Kendinize ait olmayan ürünleri kullanmaya neden bu kadar meyillisiniz?
Cevapla