Güncellemeler
1 yıl
elde ettikleri kazançlarının bize papatya olarak döneceğini düşünen varsa yorum atmasın cidden ben aptallığa tahammülüm yok
hadi anladım toydunuz önünüze sunulanı tüketirdiniz no problema
e abi artık belli bi yaşa geldiniz belli bir bilinciniz var
dünyada güçsüzü görüyorsunuz ne insan hakkı tanıyorlar ne başka bir şey yapıştırıyorlar kimyasal bombayı acımaları falan yok güçlü güçsüzü eziyor
niye hala batıya abdye bu kadar para kazandırma meyillisiniz ben çözemiyorum sizi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
alindeki telefon ne marka olursa olsunyeni huawei değilse zaten abdnin malı kore malı diyebilirsin korede abd liler için abd kanunları geçerli bankacılık sistemi de öyle biz ne yapıyoruz ancak bir birimize çelme takmak için fırsat kolluyoruz maalesef
e tamam da kardeşim Türk'ün bekası tehlike de bu öyle maalesef yapcak bir şey yok tarzında geçiştirilebilecek bir konu değil ki şu 10 15 yılda zaten bağlandık bağlanacağımız kadar bi savunma sanayisinde Allah'tan bir çıkış var ona da dar edeceklerdi
bu bağımlılığı yok etmenin bir yolu olmalı hadi biz kurtulduk bir şekilde diyelim bizden sonrak ineslin hiç şansı yok bu bağımlılıkla
Cunku üretmiyoruz
o kadar da değil canım üretiyoruz baya da yönelimimiz yerli değil yabancı oluyor herifler deki kazanç kaliteyi getiriyor biraz fedekarlık yapmak şart
Ben zaten yerli kullanıyorum ben olani söylüyorum bizim ürünlerimiz bile sahte
Örneğin demiri adamlara biz veriyoruz sonra işlenmiş sekilde iki katına geri alıyoruz komik dimi😅😅😅😒😒
Haaa bu arada boykota devam👍😌
bununla ilgili keşke ortak bir ses olabilsek
bu çok aptalca geliyor bana, herifler elde ettiği gücü kendilerini daha güçlü yapıp toprak kazanmak için kullanıyor
bizse yardımcı oluyoruz
yarın öbür gün hedeflerine girersek vay halimize
E zaten öyle maalesef bunu devlet baba düşünsün ne diyeyim ki
onlar da düşünmüyo ki bi ara milli ve yerli olanı tercih edin diye aslında kampanya çıktı
içimdekilerden bazıları niyeyse karşı durdu ama türk olduklarını söylediler
saf olmasak iyi olur.
Iste tercihlerimi bizim sonumuzu getiriyor 🤷♀️🤷♀️
Boykot etmek lazım
ya boykotla ilgili değil bu mevzu baya baya var olma konusu ile alakalı
yarın öbürgün tek hamlede bizi biçecek insanlara destek olmak mantıklı gelmiyor bana.
Sqnane
Ben kullanmam
Meyilliyiz