Ben de sevdiğimle el ele tutuşmayı ve öyle gezmeyi severim. Rahatsız olunacak bir durum da göremiyorum, toplu alanlarda öpüşme vs. konular olsa neyse derim; çünkü özel durumlar özelde kalmalı ama masum bir el tutusmadan nem kapmak, sorunlu kişiliklerin göstergesi.
El ele tutuşurken elalemden izn mi alicaz. Sırf böyle andavallar var diye biber gazı taşıyorum canımı sıkan bo mal olursa sık gözüne biber gazını bor daha karışıyor mu görebiliyor mu görsün bakalm
Ya şu kavgayı ben bile ayırırdım yok mıymış bi delikanlı :D gerçi kavga eden de olabilirdim bilemedim bilmiş insanlara ayar oluyorum. Kimse ağzının payını vermiyor şunlara
İzlemedim ki :D polisi arıyorum kimse sizi dinlemek zorunda değil derdim en kötü :D Şoföre silah çekilmesine bile şahit oldum bundan mı korkcam jdmdjmsjd
Sevgilinizi dövebilirsiniz, ona kötü davranabilirsiniz ve karışan olmaz. Ama sevgi gösterirseniz böyle sıkıntılar yaşarsınız. Aynen ya canım ülkem aynen 😀