Türkiye'de halk fakirlikle boğuşurken, Diyanetin ABD'de şirket kurması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Türkiyede halk fakirlikle boğuşurken, Diyanetin ABDde şirket kurması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Merak edenler için link:https://twitter. com/MusSKilic/status/1802776179490877534? t=Fyc7HrjIVZQUoFS5NWWugw&s=19
Türkiye'de halk fakirlikle boğuşurken, Diyanetin ABD'de şirket kurması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla