
Diyanet 'in işi insanları dinden soğutmak olarak tanımlanmış da bizim haberimiz yok muhtemelen.

Diyanet 'in işi insanları dinden soğutmak olarak tanımlanmış da bizim haberimiz yok muhtemelen.
İslamiyeti diyanete bakarak yorumlayamayız Allah'ın kuralları, istedikleri kuran da insanlara beyan edilmiştir diyanet sadece bir kurumdan ibarettir. Allah katında hükmü var mıdır bir bilinmez, bir kuruma bir insana bakarak İslamiyetten soğunamaz İslam kişilere göre şekil almaz müslümanım diyen de islamiyeti temsil dedikten sonra Diyanet kurumun yaptığı bu tipik haberler şıklaştı kurum amacına uygun hareket etmiyor buna son vermeleri gerekli aksi devam ettikçe insanların nefretlerini kazanacaklar yaptıkları yanlış...
Komşusu açken kendi tok yatan bizden değildir anlayışına sahip bir dinin sözde din adamları halka akşam pazarına gidip seçinti ya da çürük meyve sebze almasını fetva ederken, kendilerinin birinci sınıf et, baklava ve börekle beslenmesi ne kadar ironik. Kur'an-ı Kerim buyurmuştur ki en büyük düşmanınız münafıklardır. Cehennemin en dibi münafıklarındır. Yüce Allah, bugün başımıza bomba yağdıran Yahudileri, kendini inkar eden ateistleri değil, işte dini böyle bozan, insanları dinden soğutan münafıkları en büyük düşman saymaktadır. Günahkar buldukları içki içenler, kumarbazlar, hayat kadınları bu diyanetçilerden üstün, belki de Allah'ın merhametine mazhar olacak; ama bu, dünyalık elde etmek için dini kullananlar cayır cayır yanacaktır. Kur'an, peygambere bile de ki, ben bunun için sizden para ya da menfaat beklemiyorum. Benim ecrimi verecek olan Allah'tır demiştir. Demek ki bunlar kendi ilmini peygamberden üstün buluyor. O ilmiyle para elde edemezken, bunlar paraya, yemeye doymuyor.
Vatan dediler Can Feda Dedik
Allah dediler kendimizden geçtik
Türklük dediler Ne mutlu Türküm Diyene dedik.
Aldatıldık Dediler Affettik.
Nas dediler Boş boş baktık...
Şimdi Bunların hepsi bu vatanda olurken Allah diyen ile Vatan diyen aynı yapı olunca neden bir dakika burada bir saçmalık var diyemiyoruz?
Ben sıfır bedene düşmüşken vatandaş olarak semirenlerin boynuna kemeri neden takamıyoruz? Yeterince eğitilmedik mi? Ülkenin 4 bir yanı Üniversite dolu oysaki :D Bir gariplik var bu işte :D
NE Allah'ta sorun ne Vatan'da. Sanırım bu iki kelimeyi ağzına alan ile dinleyende bir sorun var (!)
Cevap
3Cevap
Zaten o kurumun kuruluş amacını tahmin etmek çok zor degil. Kurulduğu dönemi kurulus şekli ve kuranlari arastirirsaniz bunların tesadüf olmadığını goreceksinizdir.
Diyanet yemek ihalesini niçin yapıyor anlamdım
Kemer sıkma vatandaşa devlet yaşıyor valla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?