Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSayın oyverenler, siz kışın doğal gaz, yazın klima alabilmişseniz onun elektriğini... kira çocuğun okulu servisi hastane v. b nasıl öderim diye düşünürken, üç kuruş için oy verdiğiniz muhteremler, kışın sıcacık ortamlarında özel çaylarını, yazın serin ortamlarında buzlu her ne içiyorlarsa o zıkkımı yudumluyorlar. Ve her zamanki gibi umurlarında bile değilsiniz. Ama siz yine de devam edin, verin, bazılarının dediği gibi ^anamı karımı istese veririm^. Verin verin, ne de olsa alışmış kudurmuştan beterdir..
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Gündem konusunda 319 cevap paylaştı.
+1 yılKüçükken şişme havuzumuz vardı balkona onu koyardık su doldururduk hep içinde otururduk akşama kadar. Şimdi ise evin hiç güneş görmeyen tarafında duruyorum orası serin.
112 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka
- +1 yıl
Annem benim 2 katım o da sığıyordu nereden biliyorsun havuzun küçük olduğunu?
- +1 yıl
Yırtıldı diye attık
- +1 yıl
Ben havuz küçük demedim ve şimdiki evimiz de havuza ihtiyacımız yok çünkü bir tarafı her zaman serin
- +1 yıl
Çıkmıyor mal mısın?
- +1 yıl
Sen mantıklı konuşmayı öğrenip insanın asabını bozma ondan sonra düzgünlük bekle
+1 yılEvde ne vantilatör var ne klima. Bizimkiler böyle şeylerin hasta ettiğine inandigindan ilkel yöntemlerle yelpaze sallıyoruz.
23 Yorumla- +1 yıl
Vantilatörü direk kendine tutarsan eder yere doğru baksa kimseye zararı dokunmaz aslında
- +1 yıl
Gel anlat bizimkilere
- +1 yıl
Teşekkürler ✌️
Gizli Üye(25-29)+1 yılAşırı sıcak ben böyle sıcak görmedim son 3 senedir anormal sıcak var klima desen dünya para
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
Gizli Üye(18-24)+1 yılIlık bir dusa girmek. Evde bol bol soguk icecek bulundurmak. İnce giymek. Evi havalandirmak. Disardan geldiginde ayagina dus basligi ile su tutmak (cok iyi geliyo ferahlatiyo denendi onaylandi) saci acik birakmak yerine toplamak enseyi acik birakmak. Siyah giymekten kacinmak bol giymek. Aklima simdilik bunlar geliyor😂
111 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılŞu an 30 derece burasi😂
Cevap sahibi+1 yılEvin ici serin
Cevap sahibi+1 yılGit bi dusa gir ferahlarsin😂
- +1 yıl
siyah giymenin sıcakla bir alakası yok yaklaşıl 20 yıldır siyah giyiyorum
- +1 yıl
doğru bilinen bir yanlış aksine ısıyı üzerine çarpıp geri dönüyor kaldıki yazın çıplak da gezsen yinede sıcak hissediyor insan kıyafetle pek alakası yok bence
- +1 yıl
ben şahsen giyiyorum termale gerek yok ki
sprey şişesinini su koyup buzdolabında bekletip üstüme sıkmak vantilatör markete gitmek...
bu arada buzlu sulu soğutmalı klima yapıyorlar ya da hazır var ve hiç bir işe yaramıyor sadece tam karşına koyarsan üstüne biraz soğuk hava veriyor onun harici odayı falan soğutmuyor.
10 Yorumla
+1 yılBen bu seni alanya'ya gidemedim yeğenim oldu ondan dolayı şunu gördüm ki Ankara 'dayım şu anda yani Ankara sıcak ama Alanya kadar değil o yüzden ekstra bir şey yapmıyorum.
12 Yorumla- +1 yıl
Evet geçen yıl Alanya'da yazlık var orada kaldığımız zaman nem acayip yapıyordu
+1 yılSoğuk kahve, kafaya su, suratıma su, kafamı buzluğa sokmak, BİM de turlamak ve oradan diğer klimalı marketlere gitmek, soğuk duş, buz aküsünü kafama koymak sjdjdk
11 YorumlaKESİN ÇÖZÜM ! Bir sprey şişeye buz gibi so koyun uzandığınız yere ( yatağa ) sprey ile su sıkıp üzerine uzanın aşırı güzel oluyor
18 Yorumla- +1 yıl
Sonra o su vücut ısısıyla ısınıp buhar olurken oluşturduğu nemden bunalıma girip sana sövelim
- +1 yıl
Senin vereceğin kesin çözümün taa diye başlarsın merak etme dene ve gör

Kesinlikle dondurma 🍦 😋🫠🥰
12 YorumlaFırında çalışıyorum önerisi olan banada söylesin lütfen
27 Yorumla
Dukkandayim klima var tabi her zaman açmıyorum ama vantilatör var o kadar bunalıyorum disarda olana Allah yardım etsin11 Yorumla
+1 yılCamı açtım soğuk gelirse gelir napıcaz başka çözüm yok
11 Yorumla
+1 yılIslak kiyafet giyinmek sürekli yaninda su sisesiyle islanmak.
12 Yorumla- +1 yıl
Bir kac dk bekle sogsun devam sarj edersin.
+1 yılÇay maalesef vücut ısısını yükseltiyor. Bol bol soğuk içeceklerle vücut ısımı düşürecek içecekler tüketiyorum. Buzlu su, cool lime, hibisküs çayı, soğuk kahveler, dondurma gibi içecekler yiyeceklerde dengeliyorum.
10 YorumlaBimden hava serinletici almıştım bu aralar kendisiyle aşk yaşıyoruz
13 Yorumla
Şirketten çıkmıyorum serin yerimiz
10 Yorumla
+1 yılDışarıdaysam eğer marketlere dalarım.
evdeysem klima sağolsun.20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBurasida soguk hirkayla duruyorum hala yaz gelmedi
110 Yorumla- +1 yıl
Almanyamı?
Cevap sahibi+1 yılHelal olsun be nasil anladin 😃
- +1 yıl
Hissettim 😂 gerçekten orasımı?
Cevap sahibi+1 yılValla burasi evet 👏🏻
- +1 yıl
O zaman çıtayı yükseltiyorum bir tanışıyoruz seninle
Cevap sahibi+1 yılBugün herseyi dogru bilme günün sanirim🙈😅
- +1 yıl
Dalga geçmiyosundur umarım 😄 neyse fazla bekletme bari 😂
Cevap sahibi+1 yılYooook dalga gecmiyorum tam aksine sok oldum yani 😄
- +1 yıl
İyi günler 😄
Cevap sahibi+1 yılSizede efendim😃😃
+1 yılben bi sprey şişesine su koyuyorum 15 dk dondurucuda bekletip vücuduma sıkıyorum özellikle ayaklarıma. gün içinde serin tutuyo akşam yatarkende aynısını yapıyom üşüyom
11 Yorumla
+1 yılBizde bir soğuk bir sıcak
Gündüz yanıyoruz
Gece donuyoruz
Bizde anlamadık
Çöldemiyiz Türkiyedemi25 Yorumla- +1 yıl
Hatay 🥲
- +1 yıl
İskenderun 🫤
- +1 yıl
Aynı kader
Az kaldı yüzüme küçük vantilatörlerden tutarak gezicem
20 YorumlaBuz dondurma.
Twister
Buz parmak
20 Yorumla
+1 yılKes bi karpuz dolapta beklemişinden buz gibi ye serinlersin
10 Yorumla- Gündem konusunda 403 cevap paylaştı.
+1 yılİlk bulunam suyla mümkünse duş değilse el kol yüz ve saç ıslatmaca
10 Yorumla
+1 yılGün içi Klima. Akşam ise balkonda oturmak. Başka hiçbir şey rahatlatmıyor beni.
10 Yorumla
+1 yılLimon soda tuz kısaca en iyi si bu arti bol bol karpuz tüketiyorum
10 YorumlaKıyafetle ıslanmak ve buzlu içecekler bence en iyi çözüm
10 YorumlaSoğuk su ve soğuk duş. Başka seçenek yok olursa fayda sağlar
10 Yorumla
+1 yılO değilde resimdeki mavi başörtülü kadının arkasındaki kadının yüzü çarpılmış asdfgh
22 Yorumla- +1 yıl
sdafgdjs
- Gündem konusunda 352 cevap paylaştı.
+1 yılSerinlemek istemiyorum aksine sıcağı çok seviyorum. Soğuk havalara ve kışa inat yaşasın kavurucu sıcaklar.
10 Yorumla
+1 yılKlima icat edenden Allah razı olsun. Üreten üretiminde emeği bulunanlardan da.
12 Yorumla- +1 yıl
Tercih meselesi ama hastanedeki insanlar , ağır işte çalışanlar için büyük nimet dostum.
+1 yılCocuken dolabın icindekileri cıkarıp girmiştim 😅🤣
11 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılVantilatör, yelpaze ve yüzüme buz sürmek birde soğuk soda içmek yaz aktivitelerim😅 dondurmayı da araya ekledik mi tamam
116 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@Deli1deli başka çare var mı deli🤣
Cevap sahibi+1 yıl@Deli1deli hepsi birlikte işe yarıyor işte buz olmazsa olmazim
Cevap sahibi+1 yıl@Deli1deli sanmam. Kimseyle konuşan biri değilim
Cevap sahibi+1 yıl@Deli1deli çok kişiyi denedi isen benzetmekte haklısın 🤣
Cevap sahibi+1 yıl@Deli1deli delilik böyle bişey olsa gerek🤣
Cevap sahibi+1 yıl@Deli1deli sormadım zaten direkt deli dedim farkında değilsin 🤣
Cevap sahibi+1 yıl@Deli1deli ben çok, herkesten farkım da bu sanırım. Zekama da güvenirim😅
Cevap sahibi+1 yıl@Deli1deli işte bu yüzden kendimden başkasına güvenmem
+1 yılHerkes takmış klima popolar soksunlar klimayı sanki para sıçıyozz en iyisi dondurma yimek
12 Yorumla- +1 yıl
Klima pahalu apdal iste napacan
Gizli Üye(25-29)+1 yılBoxer ve atlet ile havanın derecesi düşene kadar evden çıkmamak.
20 YorumlaBir tane pet şişeyi suyla doldurup dolaba işte buz olsun elinde dursun hiç terlemezsin (denendi başarılı)
20 Yorumla
+1 yılYatakta yatmak başka çözüm yok
21 Yorumla
+1 yılPencereleri ve balkon kapılarını kapatıp vantilatörü/klimayı açmak.
00 YorumlaGündem konusunda 334 cevap paylaştı. Yaz gelmeden Kuzeye taşınıyorum sorun olmuyor.
00 YorumlaBuz gibi suyla Banyo Yapıyorum Çıktıktan Sonra Giyiniyorum Vantilatörü açıyorum Buz gibi Limonata yanına dondurma
10 YorumlaGündem konusunda 363 cevap paylaştı. Doya doya tatil yapmak ne güzel olurdu
11 YorumlaVar kağıttan yelpaze yapmak🤷♀️🧛♀️
12 Yorumla
+1 yılSoğuk içecek ne olursa 😅
16 Yorumla- +1 yıl
Ne verim ablama 😀
- +1 yıl
Vazgeçmicek misin cevap vermiyorum😒😒
- +1 yıl
Görmezden gelmeye çalışıyorum anlayacak inşallah
- +1 yıl
Neyi anlicam konuşuyoduk ya sabah
- +1 yıl
Hayalde görmeye başladı 🙄😒
- Gündem konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılburada hava çok soğuk üç gündür
14 Yorumla- +1 yıl
Kötü ya kazak giydim bugün
- +1 yıl
Cidden neresi
Çeşme suyu tut üstüne serin serin oh mis
12 Yorumla
+1 yılKlimanın tuşuna basmak?
12 Yorumla- +1 yıl
Bilmem, bende var.
Yaz mevsimlerin en sosyalisti kış öyle mi tam bir kapitalist
10 Yorumla
+1 yılsprey şişesine su koyup sıcakladigimda sıkıyorum heryerime 😂
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılkeşke yine küvete girsek
12 Yorumla
Cevap sahibi1 yılbaşta soğuk sonra ısınır:)
+1 yılSu içmek duş almak
20 Yorumla- Gündem konusunda 315 cevap paylaştı.
+1 yılSoğuk ramazan şerbeti
20 Yorumla
+1 yılBilmiyorum kavruldum ya
20 Yorumladisari cikmamak evde de klima
10 YorumlaGündem konusunda 572 cevap paylaştı. İşteyken klimayı açmak evdeyken bunalmak 😀
10 YorumlaNe yaziki öyle bir yöntem yok
10 Yorumla- Gündem konusunda 414 cevap paylaştı.
+1 yılBol soğuk su içmek ve kafamı ıslatmak bolca !
10 Yorumla
+1 yılYelpaze. Soğuk içecek.
10 YorumlaDolaba 5 litre su koymam
10 Yorumlaklimanın altında oturmak, cool lime içmek
10 Yorumla
+1 yılKafama soğuk su dökerim
10 Yorumla
+1 yılSoğuk duş, soğuk kahve, klima
10 Yorumla
+1 yılEn çok su içiyorum. Soğuk su.
10 YorumlaEnseye biraz soğuk su dökmek.
10 Yorumla- Devamını Gör (55)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

