Avrupa'da aşırı sağın yükselişi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Avrupada aşırı sağın yükselişi hakkında ne düşünüyorsunuz?

1930 ortamına geri mi dönüyoruz?

Avrupa'da aşırı sağın yükselişi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla