Ne işiniz var mk bu yasta sınavda bu yaşınıza kadar meslek sahibi olamadiysaniz o da sizin sorununuz ha oldu da zevk için giriyorsaniz Allah öylelerinin belasını versin kaderimi etkileyen herkesin neyse sakinim
Napim sen başlattın insan ömrü uzamış kaza bela olmadıkça 110 görüyor insanlar gelmişsin dayı ne işin var sınavda diye ötekileştirdin ponçik kalbimi kırdın nasıl tepki verecektim
Eyvallah tadıyla bir bölüm okumak istiyorum işte ikisi arasında kaldım sonrası müşteri hizmetleri odaklı organizasyon işlerine atılmak birbirine bağlamak filan düşünüyorum
Haklısın ama işte çocukken travma yaşadım araba çarptı komada kaldım ondan araç korkumu yenemedim öğrensem kesin kaza yaparım korkusuyla ehliyete başvuramıyorum bir arkadaşım var şöförlüğü iyi yanımda olursa onla yaparım diye hayaller kuruyoruz bakalım kendi kendimize