🇵🇸 Şu bayrağı koyup Türk düşmanlığı yapmayan yok ne ayak bunlar?

🇵🇸 Şu bayrağı koyup Türk düşmanlığı yapmayan görmedim. Ya kürt çıkıyor bunu koyan ya da arap ermeni. Amaçları ne bunların. Bebek ölüyor acitesini araplara yapın 77 yıldır yiyip içip yatıp osuruyorlar kalkıp soydaşları için bile savaşmıyorlar. İsrail ile aralarında barış anlaşmasıda imzalamışlar zamanında, starbaksıda kabenin yakınına açmışlar. Arabın yapmadığını Türk mü yapacak

🇵🇸 Şu bayrağı koyup Türk düşmanlığı yapmayan yok ne ayak bunlar?
Cevapla