Filistin'in haklı olduğunu düşünüyorum ama boykot edemiyorum o kadar da uzulemiyorum neden?

İsrail'i vahşi olarak görüyorum filistin'i de haklı ve gariban olarak görüyorum. Ama islamcilar filistin'i desteklediği için Filistini tam olarak desteklemek de içimden gelmiyor. Sdece insan olarak üzülüyorum ve çocuklara üzülüyorum.

Filistin'in haklı olduğunu düşünüyorum ama boykot edemiyorum o kadar da uzulemiyorum neden?
Cevapla