Avustralya'da yıllar sonra yeniden hayata dönme umudu olan bir kişi eksi 200 santigrat derecede donduruldu.
Ne düşünüyorsunuz?
https://x.com/darkwebhaber/status/1794992668214247435?s=46&t=JN3rF8hiK1owhmhfoil1QA
Avustralya'da yıllar sonra yeniden hayata dönme umudu olan bir kişi eksi 200 santigrat derecede donduruldu.
Ne düşünüyorsunuz?
https://x.com/darkwebhaber/status/1794992668214247435?s=46&t=JN3rF8hiK1owhmhfoil1QA
hiç kimse şunu sormamış > diyelim gerçekten yıllar sonra canlandı, kim nasıl farkedecek de çözdürecek?
ayrıca şirket kaç yıl faaliyete devam edecek iflas ederse donuklar ne olacak?
saçmalık diyenlere de şunu sormak istiyorum, gömünce bir süre sonra yok oluyor yakmak neden seçenek değil?
inanç diyeceksiniz, dondurulan kişilerin de inançları bu yönde demek
Şimdi yaşamakla yıllar sonra yaşamak arasında bir fark olduğunu düşünmüyorum. Her dönemin kendisine göre avantajları ve dezavantajları var. Teknoloji ve gelişmişlik insanlara bazı yeni hazlar getirse de eskiden yaşayanların deneyimledikleri heyecanları kaybettiğimiz gerçeği de var.
Düşünsene donduruyorlar seni yıllar sonra uyanıyorsun bir bakıyorsun dünya bildiğin dünya değil her şey yabancı sevdiklerin tanıdığın herkes ölmüş çok kötü olurdu ben istemezdim
Bu yeni bir şey değil, yıllardır dondurulmuş vaziyette olan yüzlerce insan var. Birgün tıpta teknolojisi bulunur da canlandırılırım diye bekleyen.
Cevap
56Cevap
Saçmalık başka bir şey değil gadası bile bile ölmeyi göze almış
Bence saçma bir şey
İmkansız. Aynı tecrubelere sahip sinir hücrelerini tekrardan canlandırmak imkansız. Canlılık devam edebilir buna bir şey diyemem ki yine de sanmıyorum ancak x kişisi uyandığında x kişisi olamaz mümkün değil kafaya darbe alınca bile hayatları ne sekilde değişiyor insanların... Ütopik hayaller diye yorumladım.
Bunu kısa süreliğine bir hayanda deneyip başarılı olmuşlar diye hatırlıyorum. Yillardir bu dondurulma işi yapılıyor bir ümit ileride teknoloji uyandırmaya yeterse diye hatta koca koca şirketler var bu işi yapan.
bence geri döndürulebilinir neden dersen dogada ornekleri var baliklar mesela csmurun icinde kurakta duruyor bir suya atiyorsun canlaniyor. kurbaganin bir taneside kendini donduruo cozebiliyor. onemli olan dogru yontemi bulabilmek.
bu arada tl 3.5 milyon tl falan denildi cokta bir para degil. eger bu basarili olsa 3.5 milyona yapmazlar bu isi. cok pahali olur.
Bu yeni bir şey değil ki dondurma merkezleri var ama çoğu merkez yangında doğal afet şu bu nedenlerşe yok olmuş belgeselleri var
İyi para kırdı bu şirketler :) Amerika'da filan da var
Bunlar kendilerini kış uykusunda donup baharda canlanan kurbağa sandılar sanırım.
Kurbağa deneylerinde, kurbağanın dondurulup yeniden hayata döndürüldüğü bir gerçek ama insan organı aynı tepkiyi verir mi bekleyip görecez
Jenerasyonlara x y z deniliyorsa..
Tekrar hayata döndüğünde jenerasyonlar için alfabenin baştan başlamasını umut etmiştir sanırım.☺️
Bizim de hislerimizi, yaşama sevincimizi dondurdular
Cezalandırıcı filmi gerçek olmuş selvester Stallone filmi vış ölmüştür o deli😜
Olabilir olmaz diye bisey yok.
Ben de dondurulup reis ve mehmet simsek in yok oldugu bir donemde geri gelmek isterdim.
Mümkün olacağını sanmıyorum açıkçası. Ruhu nerde kalacak? Arafta mı
çok tuhaf hayattasın ama degilsin astral seyahatte 😂😂
Ay evet duydum duyunca ben de dondum bir süre dhdhdhd
Seni bu halinle dondursak ve sonra 200 yıl sonra çözülerek tekrar hayat bulsan sen yine
Keşke sonucu çabuk öğrenebilmek düşündüğüm tek şey o
Ögrenebilsem
olabilir belki oyle bi film vardı silvıstır abimiz oynuyodu
Donarak hayata dönsek Antarktika’da kimse ölmezdi bence🤣🤣🤣
Turşusunu kurdurtsaydı kütür kütür çıkardı akakskdkdkdkdkfkfk
Bence kim ne yaparsa yapsın sadece Allah'ın dediği olur.
O kadar öl tekrar canlan tekrar yaşa tekrar öl eziyet la bu😂
Parayı harcıyacağı yer bulamayan ateist kafası bu
cahillik bambaşka boyut ya dirilir evet ama kıyamet sonrası 😃
80 yasindaymis zaten yasamis yasayacagi kadar demis ölmeden son bir umut 😄
Döndüğünü göremeyeceğimiz kesin, o da dönerse tabi 😁
Yeni bir şey değil ki bu. Onlarca yıldır yapılan bir uygulama
Beni de mutlu olacağım güne kadar dondursunlar dayanamıyorum artık aw
Fallout dizisindeki gibi yillar sonra bunlar ortalıkta dolasacak
Uyanması imkansız ötesi kanımca. Gerçi bu dondurulma olayı 50-60 yıldır var ama neyse.
Öff aman ya öl git işte kardeşim ya asırlık düzene ne elleşiyon
Gelecekten yıllar önce hayatlarını kaybettiler tebrikler
Bunca donarak ölen insanlari düşünmeyen beyinler ve üstüne para kazanan Amerika
İnanma insan kendi canını dondurarak aldırmaz insan idam edilmekten korkar be
Sanmıyorum bir insan kendini donduracağını gerçekse inanırım ama😁
Saçma geliyor Allah'ın aldığı canı tekrar diriltmek kimin haddine
Şu anda öldü zaten o 🤣
Mantıklı olduğunu düşünüyorum
Kafalar bir güzel bir güzel mükremin..
Gri zekalı olduğunu düşünüyorum
boş işlerle uğraşıyorlar
Yazılım okuyan biri olarak şunu söylim hayal ettiğimiz ne var ise 2100 de gerçekleşmiş olacak her şey tüm filmler her şey ama her şey sebebi de yapay zeka çok yaşa Aİ
O kadar çok kişide çöpe gitti. Kazalar oldu
sanki ilk defa mı olmus
şaşırmıyorum artık tarz haberlere
Buzu bol olsun
Ahdjajdjajs işsizliğin daniskası
Ne diyin millet kafayı yemiş artık
Bence ölür o adam ya canlanamaz tekrar 😱
Çözdürüp yerler o adamı
Hatta vucudunu parcalayip acik artirmaya falan cikarirlar. Belki butun halde bile satarlar bilemezsin..
Zengin psikopatin teki 'ben dondurulmus gercek insan heykeli istiyorum' der alir evine koyar
Ruh da donuyormu içeride
Beni de dondurun, ama bi daha çözmeyin
Allah rahmet eylesin diyoruz 😂
Ölsün ya ne dirilecek
Böyle bir film vardi dondurulan kişi unutuluyordu
Adı ne filmin
Bende yapardım eğlence olurdu
Yapalim
Nasıl yapıcaz
Burdan soyleyemem
?
?
-200 ise bu iş tamm bence 😄
Adam ölümüne para veriyor
Fantastik şeyler bunlar, olabilir olmayabilir.
Allah rahmet eylesin 😅
Hayata dönüyormuş bir de, şok olurum
Adamın öldüğü gerçeği anlaşılınca nolck
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?