Ötenazi sizce ülkemizde neden yok? Bir insan hakkı olarak görüyor musunuz düşünceleriniz neler?

Ülkemizde ötenazi yasal olmalı mı?
Ötenazi sizce ülkemizde neden yok? Bir insan hakkı olarak görüyor musunuz düşünceleriniz neler?
Cevapla