Bu ülkede çalışmak isteyen milyonlarca insan var onlar çalışmazken nasıl dönüyor bu ülke?

Bu ülkede çalışmak isteyen milyonlarca insan var onlar çalışmazken nasıl dönüyor bu ülke?

Erdoğan bunu demiş⬆️⬆️⬆️ Madem ihtiyaç yoktu neden her yere üniversite ve bölüm açtın? Yetmedi ikinci öğretim ve açık öğretim diplomasını üniversite diploması saydın formasyon verdin? Bu halkın parasını vergisini hiçbir işe yaramayacak olan üniversitelere ve bir halt bilmeyen herifleri orada akademisyen yapıp düzenli maaşa bağladın? Onların kendi akrabalarını üniveristeye sokmasına izin verdin?

Bu ülkede çalışmak isteyen milyonlarca insan var onlar çalışmazken nasıl dönüyor bu ülke?

Yorumlarda bazı kadınların yorumlarını okudum. Kadınlar evli ve çocuklu olduğu için özelde çalışmalarının engellendiğini yazmış. Bakın bu kadınlae işsiz güçsüz bir halttan anlamayan sabah akşam tv karşısında döt büyütüp müge anlı izleyen tipler değil. Okumuş üniversite mezunu kadınlar ve asgari ücretin altında bile iş bulamıyorlar. Sebebi de çocuklarının olması. İnternet ortamında fikini sokacak delik bulamayan pich kurusu erkek takımı kadınlar evlendiklerinde kocasının parasını yiyor o yüzden evleniyorlar diye konuşuyorlar sinirimi de bozuyorlar. Ulan kim bir başkasının sırtında asalak gibi yaşamak ister ki? Ama imkanlar yollar bunu gösteriyor. Benim gibi bekar olan bir sürü kadın da tecrübesiz diye işe alınmıyor. İşe gireceksen asgari ücretin altına sigortasız çalışmak istersen ve yol senden yemek senden cumartesi pazar tatil yok eve asla 5 buçuk 6-7 gibi insani saatlerde gidemezsin 9-10'a kadar orada olacaksın bunları kabul edersen işin olur ama günün sonunda elinde avucunda hiçbir şey kalmaz. Ondan sonra kadınlar neden çalışmıyor. Nasıl çalışsın? Kadınlara tiktok onlyfans orrrrspuluğundan başka bir seçenek bırakmıyorsunuz.

Bu ülkede çalışmak isteyen milyonlarca insan var onlar çalışmazken nasıl dönüyor bu ülke?
Cevapla