Hangi tarafın eylemlerine katılırdınız?
Sağ görüşlü olurdum
Sol görüşlü olurdum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hangi tarafın eylemlerine katılırdınız?
Tengrici TÜRKÇÜ olurdum ve evimde otururdum. Zira o tarihlerde laik ordu vardı ve bu laik kemalist ordu 12 Eylül 1982 darbesini yaparak; şeriatın da komunizmin de kazanmasına engel oldu. Ama artık, bu laik kemalist ordu yok, şeriat -Laik iç savaşı planlanıyor ve artık evde oturmak imkansız. Genel olarak şeriat-komunist iç çatışması ve 12 Eylülm 1982 darbe süreci hakkında, az bilinen gerçeklere şöyle deyineyim;
Darbe haklıydı, bir iç savaş vardı, hükumet bu iç savaşı bitirmekten acizdi ve TSK müdahalesi zorunluydu. Müdahale oldu ve sünni ( sağ) ile Alevi ( sol) iç savaşı , daha fazla alevlenmeden; bir daha çıkmamak üzere bitti. Daha detaylı şöyle izah etmem gerekirse;
1968-1980 yılları arasında , Türkiyeye şeriat ve soyalizm getirilmek istenmiştir. Şeriatı ABD, Sosyalizmi Rusya savunmuştu. Eğer TSK müdahalesi olmasaydı, savaş çok daha fazla ilerleyecek muhtemelen Kore gibi ikiye bölünecektik. Zira iki grup da hangi rejimin, kazanacağına dair savaş veriyordu.
Saygıyla andığım Kenan Evren , bu yüzden ülkede güvenliği tesis ettikten sonra ; hem Amerikanın şeriat projesini savunan dincileri hem de Rusların sömürge yaşam biçimini savunan sosyalistleri , hapishanede terbiye etmiştir. Daha detaylı şöyle açıklamam gerekirse ;
12 Eylül 1980 süreci önce şeriatçılar Alevi sivilleri katlediyordu. Solcular da sağcılara misilleme yapıp öldürüyordu. Güney Doğuda da pkka , özerklik ilan etmişti. Yani Ülkede , güvenlik kalmamıştı. En son şeriatçı yobazlar, Maraşda Alevi Türkleri vahşice katletti ; kadınların karnı yarıldı, ortadan ikiye ayırdılar ve bebekleri de katlettiler.
Hükumet ise, 10 senedir buna müdahale edemiyordu. Eğer TSK yönetime el koymasaydı, ülke çok büyük iç savaşa sürüklenecekti
Türkçü kemalist TSK yönetime el koyduktan sonra: adil davrandı, bir şeriatçı ve bir solcu astı, hapishanede her iki kesim de dayakla eğitildi , şeriatçılar ve solculara kardeşçe yaşama eğitimi verildi. Bir daha da solcu ve sağcılar, birbirine girmedi. Yani bu darbe, ülkeye huzur ve güvenlik getirdi. Ayrıca başarılı da oldu. Zira şeriat , komunizm tehlikesi ile sol -sağ iç savaşı tehlikesi tamamen bitirildi. Ayrıca Güney Doğuda, apocuların özerklik çalışmaları da başarısız oldu. Böylece Türk -Pkka çatışmaları başladı. Yani Kenan Evren, haklıydı. Bu yüzden KENAN VERENi; şeriatçılar, pkkalılar ve komunistler sevmez.
Ayrıca Kenan Evrenin Cemaatçi olduğu ve Amerikan desteği ile darbe yaptığı da yalan. Zira Amerika,'' bizim çocuklar yaptı'' dememiş. '' Ankaradaki çocuklar yaptı'' demiş. Kaynak
https://www.malumatfurus.org/our-boys-did-it/
Ayrıca KENAN EVREN, Fetöye karşıydı. Kaynak
https://twitter.com/kevreninanilari/status/1551524191027007490
12 Eylül davasını açan savcı, fetöden ihraç edilmiş kaynak
https://www.milliyet.com.tr/gundem/12-eylul-davasina-bakan-savci-ve-hakimler-fetocu-cikti-2310184
Ancak Sol , her ne kadar ağır darbe alsa da şeriatçı söylemler yeniden güçlendi ve TSK 28 Şubat müdahalesi ile şeriatın gelmesini son kez engelleyebildi. Artık laik TSK, Amerikanın fetö ile Akp nin eliyle yürüttüğü kumpaslarla yok edildiğinden; şeriatı engelleyecek hiç bir güç kalmadı. Daha detaylı belgelerle hazırlanmış yazımı okumak istiyorsanız, bencemin linkini paylaşıyorum
28 ŞUBATLA İLGİLİ DETAYLI BENCEM
Şuanda bile solcuyum kurtuluş hareketindendim.
Deniz Gezmişe aşık olurdum ve solcu olurdum kesin
Bencede çok yakışıklı
@Zatı_dehb ya ama solcu erkeklerin hepsi çok yakışıklı değilmi hiç yakışıklı sağcı yok gjkljsgs
Cidden öyle
@Zatı_dehb solcu komünüst erkek candır lkjkljhk
@Zatı_dehb Bi de ateistsen sana nikahı basarım glkdjssxj
Cevap
7Cevap
O zamanda ampulcüler olmadığı için sağcı milliyetçi olurdum. Bugün ne sağcıyım ne solcuyum iki taraf da b*ka batmış savundukları kavramlardan bihaberler
sağcıların yanında sağcı solcuların yanında solcu polislerin yanında ortacı olurdum.
hippi olur çadırlarda kızlarla yiyişirdim bana ne mk sağdan soldan :D
Püüüü
hippliği küçümseme :D
Senin niyetin bozuk knk
varsayım üzerinden ne olabilirdi mi konuştuk
Evettt
iyi ben hippiden devam sağ sol gibi boş şeylere uğraşacak vaktim yok
Aybar ile Türkeş'i buluşturan olurdum.
Sağcı olurdum net
Herdaim solcuyum
Sol.
ortada dururum
Sağ tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?