Mesela biz rozet bileklik alıp sattık parayı onlara gönderdik
Devamlılığı olacak şeyler olmalı destek sağlayalım diye fikir verir misiniz lütfen
Devamlılığı olacak şeyler olmalı destek sağlayalım diye fikir verir misiniz lütfen
Bana ne Gazze ve İsrailden? İkisi de Türkiyenin Üniter yapısını hedef alıyor. Detaylı olarak şöyle izah edeyim;
1. Dünya savaşında benim dedem dahil, Orta Doğuda arap toprakları için savaştık ve 300.000 şehit ile 70.000 ESİR VERDİK. Çanakkale Savaşında 75.000 şehit ve Kurtuluş Savaşında ise, 100.000 civarı şehit verdik. Neden peki? İngilizler Denizden ile havadan; araplar ise karardan saldırdı.
Askerlerimiz, bombardımanların hemen akabinde gerçekleşen kara harekatında tüfeklerini bile eline alamadan; şehit düştüler. Şimdi ki Filistinin ordusu Hamas ; pkkayı destekliyor, Rum tezlerini destekliyor, Uygurlara terörist diyor ve Hamasın başbuğ olarak gördüğü Yaser Arafat ermeni hayranı. Bu yüzden erkeksen, Lübnan üzerinden Gazzeye gir sen git savaş; Türk milleti savaşmayacak.
Ayrıca İsraili de sevmiyorum. Çünkü Vaad Edilmiş topraklar başlığı altında, bizim topraklarımız da var. Lakin bizi işgal etmeden, İsrail ile savaşmam.
KAYNAKLAR:
https://www.ntv.com.tr/dunya/filistin-lideri-abbastan-rum-kesimine-destek,f1lVfGHwuU-YWUz3HWTCOA
Yahu tarihi zaten biliyorum ama bana söyler misin misal veriyorum sen bugün birini katletsen yarın öbür gün vefat ettiğinde o katlettiğin kişinin tüm tanıdıkları gelse eşine çocuğuna malına mülküne göz koysa olur mu
Ayrıca itrailin tarih boyunca sıkıntılı bir devlet olduğunu biliyoruz nereye gittiyse huzursuzluk yaptı
Bugün ise huzursuzluktan başka şeyler de yapıyor ama diyemiyorum çünkü sistem görüşü kaldırır
Ben hiç Bir Filistinliye yardım etmem , nedeni ise pkk, ypg türk askerine sardırdiginda, türk ordusu teröristlere operasyon başlattığında , Filistin Türkiye'yi kınayarak teröristleri savunmuş oldu, şimdi İsrail teröri Filistin'in üzerinde, Allah'ın sopası yok işte, herkes hak ettiğini yaşıyor...
Aynen kardeşim yeni doğmuş bebekler fosforlu bombaları haketti dimi o kadınlar çocuklar herkes
Dediğim gibi herkes hak ettiğini yaşıyor,
Ben savaşa karşıyım, Bir şey olursa Allah'a havale ediyorum, Allah'ım en güzel cezayı veriyor...
Kesinlikle hak ettikleri bu değil zaten netanyahu yakında tutuklanacak inşallah
Ayrıca o masumların kanının ahı bizden de çıkacak
Ve bir şey olduğunda devletin başındaki destekler halk o zaman bir şey yapamaz
Filistin'in başkanı desteklemiş olabilir ama halkının desteklediği anlamına gelmiyor
Başka bir örnek vereyim bugün ülkemizde faiz helal kılınmış fakat Kur'an'da haram bunu baştaki destekliyor biz değil bu yüzden haramı yiyenler etkilenmeliyken tüm ülke ekonomide şahlanıyor şimdi bunu Filistin üzerine uygulayarak düşün
Ben Filistinlileri severdim eskiden, en az 10 yıldır İsrail ürünlerini kullanmıyorum,
Kısa bir bilgi vereyim bu arada, Kudüsü İsrailoğulları kurmuştur...
Ancak orayı niçin istediklerini bilmiyorsun
İsrailoğulları nankörlük edip hadlerini aşmışlardır bu yüzden tarih boyunca her yerden kovulmuştur ve huzursuzluk çıkartmıştır
Cevap
5Cevap
önce can sonra canan. deprem bölgesine gönder ülkende ekonomik sıkıntı var önce kendini kurtar sonrası hallolur :)
Biz onlara yeri zamanı geldiğinde haddinden fazla yardım ettik Allah'a şükür
Hatta Gazze'de ki o küçük çocuklar bile kumbaralarındaki paraları alıp deprem bölgesine yolladı
yardım ettiklerin hala konteyner evlerde yaşıyor ülkede o kadar durumu olmayan varken ne bileyim
Üzerlerine bomba yağmasından iyidir be
Vallahi onlar için de üzülüyorum ama biz elimizden geleni yaptık artık devletin o evleri bir an önce yaptırması gerekiyor
Ama savaş daha beter 🥺
bilmiyorum genede merhametlisin bu aracı kurumlar var baktın mı
Evet baktım ama yardımlar tam olarak ulaşmıyor bu yüzden maddi olarak internet üzerinden atarız parayı onlar Filistin parasına çevirip kullanıyorlar
Üniversite hocalarımızın gözetiminde böyle bir şey yapıyoruz
nerede okuyorsun :)
Konteyner evlerde yaşıyorlar diyorsun o kadar bizim insanımız nankör ki dün haberlerde söyledi konteynerleri yakmışlar. Al sana yardım buna ne diyeceksin acaba 😒
Bartın'da okuyorum
Yakanlar kim bilmiyorum ama insan olmadıkları kesin
Öyle haklısınız
Banane bundan? Benim meselem mi?
Evet insan olan herkesin meselesi
Vicdanı olan kimseler soykırıma böyle demezler
Aracı yardım kuruluşlarına bağış yaptım
Allah razı olsun bizde öyle yapıyoruz ama yapıp satabileceğimiz bir fikir arıyoruz
Coca-Cola içiyorum bol bol
Maazallah milliyetçi ya da realist olursunuz falan
İşin dini boyutunu düşünün hiçbir masum öyle vahşice soykırıma uğramamalı
Para yardımı
Teşekkürler ☺️
Ne güzel Allah hayrını kabul etsin
Amin cümlemizin teşekkür ederim
Ne demek rica ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?