Erdoğan'ın 'fakir çalamadığı için fakirdir' sözü hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ne kadar iğrenç bir söz. Sanki her zengin çalmış. Zengin olmak için çalmak gerekiyor. Bu söz Akp zihniyetini yansıtmıyor mu?

Erdoğan'ın 'fakir çalamadığı için fakirdir' sözü hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla