Arkadaşlar tanrı inancım İslam değil. başımı kapatmak zorundayım. buçok kötü hissettiriyor. benim gibi hisseden var mı?

Güncellemeler
+1 yıl
Çevrem. Annem babam açık sözlü biriyim söyledim tanrı inancım ım farklı olduğunu ama başımı açmama izin vermezler. Bu çok kötü
Arkadaşlar tanrı inancım İslam değil. başımı kapatmak zorundayım. buçok kötü hissettiriyor. benim gibi hisseden var mı?
Cevapla