Yani aile baskisi yüzünden bu şekilde yaşmak zorunda olmak çok zor ama ilerde evlenecegin kisiyi iyi seç kendi kafa yapinda biri olmazsa isin ozaman çok daha zor benim gibi isyan edersin
Herkesin hayatı farklı maalesef bazı durumların yaşla alakası yok. Ben açıcam desem. Evlatlıktan reddederler. Geçen gün babam ya Kahhar diye lügatındaki tüm bedduaları saydı. Bizim aile böyle maalesef
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Yani aile baskisi yüzünden bu şekilde yaşmak zorunda olmak çok zor ama ilerde evlenecegin kisiyi iyi seç kendi kafa yapinda biri olmazsa isin ozaman çok daha zor benim gibi isyan edersin
18 yaş altı değilsen izin onay almak zorunda değilsin
Aile. Aile onay almak için yoktur. Evlatlıktan reddetseler buna her zaman üzülecek olurum
böyle aile aile değildir onlara ihtiyacın yok
Müslüman değilsen nasıl örtüyorsun hangi dindensin ki
Valla bazı kadınlar namaz kılarken takıyor örtüyü. Sonra geri çıkarıyorlar.
Açarsın onların iznine gerek yok
İzin... Olmasa bile aile diyorum. Aile
Sen hem bu dünyadan olmuşsun hem öbür dünyadan😂😂
Niye zorundasın
Çevrem. Annem babam açık sözlü biriyim söyledim tanrı inancım ım farklı olduğunu ama başımı açmama izin vermezler. Bu çok kötü
Kaç yaşındasın ki anne baban buna karışıyo zorluyo
Herkesin hayatı farklı maalesef bazı durumların yaşla alakası yok. Ben açıcam desem. Evlatlıktan reddederler. Geçen gün babam ya Kahhar diye lügatındaki tüm bedduaları saydı. Bizim aile böyle maalesef
çoğu kapalı öyle zaten
Neden zorundasın
Çevrem. Annem babam açık sözlü biriyim söyledim tanrı inancım ım farklı olduğunu ama başımı açmama izin vermezler. Bu çok kötü
Haklısın çok zor ve kötü bir durum
Değilsen neden zorunda hissediyorsun
Çevrem. Annem babam açık sözlü biriyim söyledim tanrı inancım ım farklı olduğunu ama başımı açmama izin vermezler. Bu çok kötü