Akp'den Chp'ye geçen belediyelerde banyo ve jakuzi olmasının sebebi nedir?

Belediye devlet binasıdır. Belediye başkanı gelir oraya bir masa bir sandalye klima, bilgisayar bir de hadi sırtı ağrıdı, tansiyonu düştüğünde uzanabilsin, odasına aldığı misafirleri oturtutsun diye ofis ortamına uygun kanepe olsun desek karşısında da sehpaları olsun desek bitti gitti. Bu belediye başkanlarının odasında jakuzi, banyo neden var? 2017'de Diyarbakır belediyesi miydi neydi doğudaki kayyum belediyelerden biri kendisine oturma odası yatak odası banyosu bulunan ve belediye başkanı ofisinin arkasından dönen duvarla girilen bir yapı inşa ettirmişti. Videosunu çekip paylaşmışlardı. Bu belediye başkanları oradaki memurlarla toplu se x partisi mi veriyor da buna ihtiyaç duyuyorlar? Çünkü belediye başkanının belediyede jakuziye duşakabinli banyoya ne ihtiyacı olur? Mescit abdesthane falan değil.

Güncellemeler
+1 yıl
Hadi diyelim se x partisi yapacaklar, bunların dostu var diyelim e iyi de paran var imkanın var git kendine ait ev tut orada yap tüm fantezilerini. Belediye binası ne ayak?
Akp'den Chp'ye geçen belediyelerde banyo ve jakuzi olmasının sebebi nedir?
Cevapla