Tamam kendi dalında iyi bir avukat olabilir yaptığı iş'de doğru olabilir haksızlığa uğrayanları savunuyor bildiğim kadarıyla. Ama bu kadından nefret ediyorum edep terbiye ahlak saygı yok çünkü. Şeriat a yani İslam a küfür etmişti sözde Müslüman ama Şeriat a küfür edenin Müslümanlığına inanmam herneyse beni ilgilendirmez. Bugün de utanmadan fotoğrafta ki paylaşımı yaptı
avukat olduğu için dokunulmazlığı var sanıp hakaret içeren bir cümle yazdı ve kendisini haklı gösterdi aynı mesajı kopyala yapıştır birisi ona atınca hakaret davası açtı o günden bu yana tiksiniyorum
Başınıda yukardaki çekiyor baksana Şeriat a küfür etmek her türk vatandaşının göreviymiş Müslüman değilsen bile saygı duymak zorundasın şunun gibilerle dolu ülke
Müslümanlara saygı duyulur, şeriata değil. Kuran kendisinden başka kimseye saygı duymayan insanların olduğu bir toplum öngörüyor, o yüzden saygı da saygı diye tepinmeyi bırakın. Kimseye saygınız yok
Ne demek Kuran kendisinden başkasına saygı duymaz? İftira atma Kuran kafir olsa bile komşuna ihsan da bulun der. Ayrıca lafı istediğin yere çekme Şeriat gelsin demiyorum kimse Şeriat a küfür edemez diyorum herkes saygı duymak zorunda sende dahil
Yalan, müşrikler hayvandan aşağıdır diye böğürtüleri var
Dinden çıkmanın cezasının ölüm olduğunu savunan, hıristiyan ve yahudilerin ancak ikinci sınıf kabul edilip ekstradan vergi vermeyi kabullendiği taktirde kabul gördüğü bir sistem öngörüyor
Hıristiyanların yobazlığından daha iyi olabilir ama bugünün standartlarında Kuran'ın toplum anlayışı son derece geri, son derece ilkel
Ula müslüman olmayanların köyünü basıp kaçırıp köle yapabiliyorsun, bu meşru İslam'da
Ne saygısından bahsediyorsun?
Hayatınız yalan. İnsanların zaten hırsı biraz da buna. Var olmayan bir İslam portresi çiziyorsunuz
Saygı duymak zorunda falan da değilim. Böyle bir şeyi insanlardan talep edemezsin. Hele ki Türkiye'de bayağı şeriatçı anlayışı meşru rejim diye dayatmaya çalışan islamcı iktidar ve hala bitmemiş tarikat-cemaat tehdidi varken.