Bunun cevabını merak ediyorum. Herkes başka bir şey diyor. Gerçek tarihi öğrenmek istiyorum. Satıldıysa kaynak nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılİhtiyaç fazlası cami , kışlaya çevrilmiştir. Çünkü, askerin kalacak yeri yoktu. Ama onarılan camiler de olmuştur, Adnan Menderes zamanında kapatılan camilerde olmuştur. Kaldı ki cami kapatıp kapatmaması veya yapıp yapmaması; Atatürkün Türk milletini yok olmaktan kurtardığı gerçeğini değiştirmez. Bir de şu var ki cami yapan AKP, suriyelileri ülkeye alıp yok azınlık olmamıza neden oluyor.
İlgili makale şu:https://ataturk.org.au/gazete-makaleleri/sinan-meydan/cami-yalanlarina-yanit-veriyorum-tek-parti-ataturk-inonu-menderes-ve-camiler/
Atatürkün Vatanı nasıl durumda kurtarmıştır ve Amerikan emperyalizmi neden bu tür şeyleri abartıp kullanıp halkı Atatürk düşmanı yapmaya çalışıyor? Buna de deyineyim ;
Atatürk Türk oğlu Türktür.
Babası Ali Rıza Efendi, annesi Zübeyde Hanım’dır. Baba tarafından dedesi Hafız Ahmet Efendi XIV-XV. yüzyıllarda Konya ve Aydın’dan Makedonya’ya yerleştirilmiş Kocacık Yörüklerindendir. Annesi Zübeyde Hanım ise Selânik yakınlarındaki Langaza kasabasına yerleşmiş eski bir Türk ailesinin kızıdır.https://uludag.edu.tr/atabolum/konu/view?id=3372&title=ataturkun-hayati
Ülkeyi emperyalistlere peşkeş çeken devşirme Türk düşmanı osmanlıyı yıkarak, laik Türk devletini kurmuştur.
Zaten hocanız," keşke Yunan Galip gelseydi keşke şeriat gitmeseydi " diyen Yunansever hain olmakta. Sen de böylesin. Detaylı olarak şöyle izah etmek gerekirse;Islamcı Osmanlı yönetimi;hilafet , şeriat ve tahtın korunması şartıyla Sevr ile Manda Himayeyi kabul ederek vatanı satmıştı. Atatürk ile silah arkadaşlarını durdurmak için ise; idam fermanı imzalanmış, cihatçı terör orduları kurulmuş ve sukaistçiler tutmuştu. Zira Ataturkün Samsuna gönderilmesi nedeni, Türk direnişini bastırmasaydı ve Atatürk bu emre uyumayınca;hain şeriatçı halife Padişah bu önlemleri aldı.
Lakin senin hain padişah ve efendileri emperyalistler , ne kadar çabalasa da başarısız oldular. Padişah da Ingiliz gemisiyle kaçtı. Biz de tam bağımsız laik Türk devletini kurduk. Senin hain atalarının, emperyalistlere verdiği her şeyi de geri aldık. Ama emperyalizm rahat durmadı ve kürtleri kullanıp isyanlar çıkardı. Bunları da bastırdık. Bu yüzden pkkalılar ve şeriat isteyen emperyalist iş birlikçiler, Atatürkü sevmez.
Peki özellikle kadınlar neden Atatürkü sevmeli?
.
1. Şeriat olduğunda eşiniz olmadan ve çarşafsız dışarı çıkamiyordunuz
.
2. Denize girmeniz yasaktı
.
3. Başınızı açamıyordunuz. Aksi halde cezası , hapis ve hapiste korkunç işgenceler
.
4. Küçük yaşlarda evlendiriliyordunuz
.
5. Eşiniz kuma getiriyordu ve bir şey diyemiyorsunuz
.
6. Mirastan eşit pay yoktu, Mahkeme tanıklığınız eşit değildi, eşiniz sizi tek kelimeyle siziboşar iken ; boşanma davası açamıyordunuz
Daha sayayım mı? Bunların hepsi Osmanlıda oldu ve günümüz İran ile Afganistan 'da da oluyor. Az kaldı, 31 Mart zaferi bir başlangıç idi. İrtica, pkka kadar tehlikelidir.
Ayrıca senin gibi şeriatı savunup laik cumhuriyeti yıkmayı amaç edinenler Amerikaya hizmet eden hainlerdir. Şöyle ki;
Şimdi Amerika şeriat istiyor. Zira Türkiyenin bölünebilmesi ve sevrin uygunabilmesi için, şeriat gelmeli. Şöyle ki halkın, % 40 ı kesin şeriatı istiyor ama yarısı istemiyor. %10 nu temsil eden Mhp ve DEM seçmeni ise, belirsizliğini koruyor. Zira Mhp ile DEMİN toplam oyu, bu kadar. Şimdi bir kesim diğerini yok edemezse, şeriat ülkenin bir kısmında uygulanması için bölünme olması lazım. Aynen, Korenin bölündüğü gibi.. Zayıfladığımızı gören; Yunanlar ve suriyedeki dev pkka terö ordusu , bir taraftan bizden toprak kopartır. Kaldı ki bir kesim yok olsa bile, ülke yine çok zayıflar ve istilaya hazır hale gelir. Yani şeriat, Türklerin gelecek 100 yıla sağlam çıkmasına kesin engel olmakta.
Bu yüzden Amerika , şeriatı getirip Türkiyeyi bölmek için; suriyelileri ve Afganları başımıza bela etti ki şeriatın gelmesi kesin olsun. Çünkü akplilerin evlatları laikçi olup akpliler kendi evlatlarına kurşun sıkmayabilir. Bu durumda bunların gelmeleri için; Amerika/israil sınırlarımızı mayınlardan temizledi, Suriyeyi ve Afganistanın karışmasına neden oldu , daha sonra sürekli geldiler, akp de aldı ve bu şeriatçı sığınmacıların ülkemizde kalmaları için para harcadı. Bunları ülkede tutan ise, AKP. Suriyeliler ve Afganlar ise, şeriatçı olup; eşleri çarşaflı, şeriat istiyorlar, Esad şeriata izin vermediği için geldiler , hepsi silah kullanmayı iyi biliyorlar, Erdoğanı seviyorlar ve gitmemek için her şey yaparlar.
MAYIN temizleme detay: https://www.odatv.com/siyaset/nato-mayinladi-israil-yerlesecek-5462
Amerika suriyelilerin Türkiye'de kalmasını istiyor kaynak:
Bir de şunu da belirtmek gerekir ki NECMETTİN ERBEKAN, şeriatı 1997-1998 de getirecekti. Zira tüm belediyelerı cumhuriyet karşıtı konuşma yapıyor, şeriat isteriz gösterileri oluyor ve ERBEKAN '' adil düzen ( şeriat gelecek ) kanlı mı olacak kansız mı? '' diyerek ülkeyi adeta iç savaşa sürüklüyordu. Amerikanın ikazlarına rağmen PKKA yı bitiren TSK da bu iç savaşa engel oldu. ERBEKAN, pişman oldu ve TSK 'dan şikayetçi olmadı. Bu yüzden Amerikanın terör örgütü fetö, 28 Şubat davasını açabilmek için; Erbakanın ölümünü bekledi. Zira Erbakan, darbe yoktu diyecekti ve dava düşecekti. Akp ile FETÖ savaşı başlayınca, dava AKP ye geçti. Akp de bu davayı devam ettirip Amerikanın planladığı iç savaşı engelleyen ve pkkayı bitiren paşaları hapishaneye tıktı. Hapishanede, canlı canlı idam ediliyorlar ve hesabını elbet soracağız!!
Şeriatın gelmesini engelleyen paşaların hukuksuz yere yargılanmasına neden olan 28 Şubat davasının savcısı fetöcü kaynak : https://www.aydinlik.com.tr/haber/28-subat-savcisi-fetoye-yaslandi-74262
28 Şubatın önde gelen ismi Kahraman Genel Kurmay Başkanı İSMAİL HAKKI KARADAYI, Amerikanın ikazlarına rağmen PKKA yı bitiren Kuzey irak harekatı yapmış. 30.000 askerler yapılmış. Bugünün 70.000 askerine tekabül ediyor. Bugün ki suriyelileri ülkemize alıp Suriye'de kürdüstanın kurulmasına neden olan şeriatçı TSK ise, 60.000 kişilik YPG terör ordusu imha edemiyor. Çünkü Amerika izin vermiyor. Amerikanın neden, 28 Şubat paşalarından korktuğunun başkaca izahı olamayacağı gibi; şeriat istediğinin de en önemli kanıtlarından biridir.
40 Yorumla
En İyi Cevaplar
Şu Atilla denen kullanıcının yorumuna cevap olarak yazıyorum kendisi yorumlarını kapatmış.
1- Türk düşmanı Osmanlı dediğin Atatürk'ün komutanı olduğu ve o devleti kurtarmak için milli mücadeleyi başlattığı (kendi söylemiyle) büyük Türk imparatorluğudur.
2- Türkiye Cumhuriyeti Devleti bir İslam Cumhuriyeti olarak kuruldu yapılan inkilapların en sonuncusu laikliktir.
056 Yorumla- +1 yıl
Osmanlı bas baya Türk düşmanıydı ap açık sevri imzaladı ama ömrü boyunca Türk milliyetçiliğini dışladı. Azıcık tarihi aç , Celali ayaklanmalarının nedenini oku bakalım. Türkler dışlandığı için ayaklandı ve büyük katliamla ayaklanma bastırıldı.. Şimdi Türk düşmanı osmanlının torunu akp, osmanlıyı geri getirmek için suriyelileri getirdi. Laik Türk devletini yıkıp osmanlıyı yeniden kurmaya çalışıyor ki detayını yukarıda anlattım. Buna, izin vermeyecez. akp = Osmanlı. Osmanlı= akp
- +1 yıl
Osmanlı , Fatihe kadar iyi idi. Fatihte sonra devlet , devşirmelere geçti ve Türk düşmanlığı Fatihten sonra başladı. Milli mücadeleye ihanetleri de bir ton belgeli zaten.. Hem osmanlıcı hem de Atatürkçü olunmaz ki Atatürk de Fatihten sonra ki osmanlıyı, yere vurmuştur
- +1 yıl
Ne meclis tutanağı yav? Türkiye cumhuriyetinin adı Türk
Türk kelimesi, Anayasa 'da yazıyor ve Türke baş kaldıranların boynu vurulmuş. Osmanlı ise, Türkelrin boyunu vurmuş. Tarihi, değiştiremezsin - +1 yıl
şu an Doğu Anadolu ds pkka çoğunlukts ise , Yavuzun yüzünden. Zira alevileri Türkelerini katletmek için, yerleştirdi buralara. Şimdi , altından kalkamıyoruz
- +1 yıl
Senin gibi cahillerle uğraşmamak için, yorumu kapatıyorum
- +1 yıl
Asıl sensin acınası olan. Atatürk, halk padişahın safına geçmesin diye öyle dedi. Büyük taarruzu kazanınca, saltanatı kaldırdı. Bu taktiği bile , anlayamayacak kadar zavallısın
- +1 yıl
Tüm saltanat ailesini de sürgün etti yahu.. Ama sen gelmiş Atatürke , saltanatçı diyon. İyi de yapmış, Türk düşmanlarına. Şeriat ve osmanlıcılık istiyorsan, Afganistan seve seve alır seni. Buyur, giy
- +1 yıl
Git.
- +1 yıl
@ATİLLA1995 Al bak bu bizzati kendi beyannamesi
“Anadolu’nun her köşesinden gelen vekillerinizin teşkil ettiği Büyük Millet Meclisi; olanı biteni dinleyip anladıktan sonra millete hakikati söylemeye lüzum gördü. Ingilizler tarafından satın alınan ve milleti birbirine düşürmek maksadını güden bazı hainler sizi aldatmak için türlü türlü yalanlar söylüyorlar. Izmir’in, Antalya’nın, Adana’nın, Ayıntab ve Maraş ve Urfa havalisinin düşmanlar tarafından işgali üzerine silaha sarılan milletdaş ve dindaşlarımızı yine size mahvettirmek için Padişah ve Halifeye isyan sözünü ortaya atıyorlar. Millet Meclisi, Halife ve Padişahımızı düşman tazyikinden kurtarmak, Anadolu’nun parça parça şunun bunun elinde kalmasına mani olmak, payitahtımızı yine Anavatana bağlamak için çalışıyor. Biz vekilleriniz Cenab-ı Hak ve Resul-ü Ekremi namına yemin ederiz ki Padişaha ve Halifeye isyan sözü bir yalandan ibarettir ve bundan maksat vatanı müdafaa eden kuvvetleri, aldatılan Müslümanların elleriyle mahvetmek ve memleketi sahipsiz bırakarak elde etmektir. Hind’in, Mısır’ın başına gelen halden mübarek vatanımızı kurtarmak için Ingiliz casuslarının sizi aldatmak üzere uydurdukları yalana inanmayın!” - +1 yıl
Senin anlama yoksunluğun var. Milletin, saraya inanmaması için bunu yaptı. Yoksa osmanlıyı , Vahdettini yere seren çok yazısı var. Zaten bu yüzden, saltanatı kaldırdı atam. Ama sen gelmiş, Saltanatçılık oynuyorsun. Vahdettin, İngiliz gemisiyle kaçtı. Neden kaçtı? Çünkü, haindi. Sen kesin, mhp. lisin. Senin gibiler yüzünden sürekli Türk düşmanı sığınmacılar geliyor. Amacınız laik cumhuriyeti yıkarak, ümmet devleti kurmak. Atatürkün izindeki Türkçüler olarak, Asla izin vermeyeceğiz.
- +1 yıl
Zaman israfısın, engellendin.
- +1 yıl
Tüm saltanat yanlısı görüşlerini çürüttüm. Daha fazla, zamanımı çalmaya izin verememe
- +1 yıl
Nihal Atsız Atatürk düşmanıydı. Senin gibiler yüzünden suriyeliler burada. Türk düşmanısınız hepiniz!!
- +1 yıl
Atatürke düşmanlık eden, Türk olamaz
- +1 yıl
Kazım karabekir, zaten kürt kökenli idi. Kurtuluş savaşına katkısı olsa da saltanat ve hilafet destekçisi idi. Bu yüzden, Şeyh Said isyanını destekledi. Kürdüstan isteyen isyancılara da özerklik verilmesini savunuyordu. Atatürk yine de kendisine merhamet etmiş, asılmaması için elinden geleni yapmıştır. Lakin tasfiye ederek de cumhuriyeti yıkmasına engel olmuştur. Kazım Karabekir , bugünün Sinan Oğanıdır. İkisi de davaya sonradan ihanet etmiştir. Sen ve Mhp nin ettiği gibi. Gün gelecek suriyeliler ülkemizi elimizden aldığında, çok pişman olacaksınız ama son pişmanlık fayda etmez. Senin bu kafa yapın, Laik Türk devletini yıkmaya çalışıyor. Zafer partili +Iyi partili + Chp nin içindeki azınlıktaki usulusalcılar = 15 milyon sonuna kadar :Laik Türk devletini koruyacağız
- +1 yıl
Bu arada Liderin Bahçelinin, nasıl Şeyh Saidi hedef aldığını da hatırlatayım.. Kazım Karabekir, islami kürt devletini kurmak isteyen bu haini savunuyordu.. Yoksa Atatürk, diğer önde gelen silah arkadaşlarıyla sorun yaşamamış da Kazım Karabekirler mi yaşamak istemiş? Böyle bir şey yok, Kazım Karabekir Türkiye cumhuriyetini yıkmak istedi. Hilafetin kalkmasını ve cunhuriyet ilanını, hiç istemiyordu bile
- +1 yıl
Fetöcülerin Atatürk düşmanı tarih tezlerine de kaynak olmuştur. Mustafa Armağan , fetöcü tarihidir ve Kazım Karabekiri kaynak almaktadır.
- +1 yıl
Riza Nuru ciddi alan birisi zekasini tamamen terk etmistir artik. Yemin ediyorum, bu Müslümanlar gercekten dünyanin en kafasi calismayan cahil kitlesi.
- +1 yıl
Riza Nurun Lozana gitmesi durumda ne degistirir? Riza Nurun yazdigi kitap, dönemin figürleri ile kendi sahisi hesaplasmasi oldugu bilinen bir gercektir. Dedikleri bastan sona en basta tutmuyor ki.
Riza Nurun iddialarina inanmak icin, ya da onu ciddi almak icin Tarih konusunda yari cahil olmak gerekir. - +1 yıl
@Besiktas256 ben rizanurun iddialarının tamamiyle doğru olduğunu savunmadım ki hiç ama senin bile ciddiye alınmayacak dediğin adam neden lozan gibi bir antlaşmaya baş vekil olarak gönderilir neden iki dönem millet vekilliği ve Türkiye Cumhuriyetinin ilk eğitim bakanı yapıldı bu adama neden hatıratlarından sonra deli denildi öldüğünde bile Türkiyedeki gazeteler üzüntüyle bahsetti ayrıca tek muhalif isim rıza nur değil milli mücadelenin kahraman isimleride en önde gelen muhaliflerdi
- +1 yıl
Cünkü kendisi daha yüksek bir statü istiyordu ve Atatürk vermedi. Nedeni bu. Herif zaten öfkeden fransaya kacti orada kitabi yazdi ve bunu 1970'den sonra yayinlayacaksiniz dedi, arkasindan salladigi kisilerin ölmesini bekledi iste.
Riza Nurun kitabi, Atatürk ve Ismet Pasa ile kendi sahisi hesaplasmasidir, karalama calismasidir. Yazdiklari zaten olanlar ile celisiyor. - +1 yıl
Kazim Pasa Atatürk rejimini elestiren bir kitap yazmisti. Kitaba sansür vuruldu. Aralarinda barisma Atatürkün ölümünden sonra Inönü döneminde oldu.
- +1 yıl
Ismet Inönü döneminde tekrar barisma oldu. Atatürk yasarken aralar gergindi ama evet.
- +1 yıl
Sana vermem gereken tüm cevapları verip rezil etmişim. Daha fazla bir cevap vermeyi,
gerekli görmüyorum. 31 Mart 2024 seçimleriyle büyük zafer yazdık. 2028 seçimlerinde de suriyeli kardeşlerinizi sandığa götürmeyi beceremez iseniz; iktidarı da kaybedeceksiniz. Böylece şeriat getirip Türkiye'de iç savaş çıkarıp bölme projeniz başarısız olacak ve laik Türkiye yeniden canlanacak. Daha sonra Atatürk düşmanlarının vatandaşlıktan çıkarılacağına dair yasa çıkarırız; tüm Atatürk düşmanlarını vatandaşlıktan çıkarıp özellikle kadınları Afganistana göndeririz. Madem şeriat istiyorsanız, buyrun size gerçek şeriat. Öyle Atatürk düşmalığı yapıp Atatürkün laik devletinde kimsenin yaşama hakkı yok! - +1 yıl
Atatürk, yok edilme aşamasında olan Türk milletini kurtardı. Bu yüzden Atatürke düşmanlık eden erkek/kadın Türk düşmanıdır ki Atatürke düşmanı fetöcülerin benimsediği tarih üzerinden Atatürke saldırıyorsun. Bu tek başına, senin Türk düşmanı olduğunu kanıtlar
- +1 yıl
Anti kemalizmin, yayıldığı felan yok. Akplilerin çocukları, hızla Tengriciliğe ve kemalizme geçiyor. Akp, bu yüzden ciddi oy kaybediyor. Çünkü genç nüfusu yok. Eğer getirdiğiniz suriyeli kardeşlerinizi, gönderebilirsek; laik devlet yeniden geri gelecek. Geri gelmemesi ve Türk devleti yıkılsın diye, 13 milyon suriyeliyi getirdiniz. Sonra Türk düşmanı değilim de! yemezler!!
- +1 yıl
Madem Kazım Karabekir , kendine çok güveniyordusa kurtuluş savaşının başına o geçseymiş madem. Ama güvenmediği için,'' emrinizdeyim'' dedi. Kimse, milli mücadelenin başına geçmek istemiyordu. Atatürk, tek başına başkomutanlığı aldı ve düşmana halledici darbeyi vurdu. Daha sonra ; açlıktan, hastalıktan ve sefaletten kırılan milleti kendine yetebilir hale getirdi. Oy verdiğin akp ise, Atatürkün mirasını sata sata bitiremedi. şu an elimizde, kendimize yettirebilecek hiç bir şey kalmadı. Çok fena dışa bağlıyız. Bu ülkeye ihanet edip sattınız, sonra gelmiş Atatürk düşmanlığı yapıyorsunuz. Ancak Türk düşmanı hainler, Atatürk düşmanlığı yapar. Çünkü istediğiniz sevri uygulatmadı.
- +1 yıl
TABİ İsterdim, zaten gençlerde hızla yayılıyor. Gençlerin %65 İ ATATÜRKÇÜ yetişiyor. Bu da Deizme ( Tengrciliğe ) neden oluyor. Amerika bu ilerlemeyi gördü ve şeriatı garanti altına almak için; sığınmacıları başımıza saldı. Akp de aldı ama Türk milleti daha son sözü söylemedi. Son Türkçü ölür, öyle laik cumhuriyet yıkılır. Vatanından kaçan sığınmacılara, güvenmekte büyük hata yapıyorsunuz. Laik Türk devleti, geri gelecektir
- +1 yıl
@ATİLLA1995 bak engel atıncada kızıyorsun ya senin derdin bunların hiçbiri değilki senin derdin İSLAM eminim her şeyden çok isterdin bu ülkenin islamı terketmesini ama islam giderse bu ülkenin değiştirilmesi teklif dahi edilemez olan maddelerinden biri olan istiklal marşımız bile gider neyseki senin gibi AZINLIKLAR her zaman var ve var olacak ama biz çanakkalede tekbirlerle şehadete koşan yüzbinlerce ecdadımızın ruhunu her zaman diri tutacağız
- +1 yıl
Suriyelileri gönderirsek azınlık olacağınızı, 31 Mart 2024 SEÇİMLERRİ kanıtlıyor. Neyin kafasındasın sen? Ayrıca vatanı sevdiğinzi felan yok. Şeriat gelirse ve ülke bölünürse, manda himaye altındaki vatanı seversiniz. Zaten sevri, imzalyan atalarınız. Çanakkale savaşının kazanılmasında ise, Atatürkün başarısı büyüktür. Tabi, bunu da görmezden geliyorsunuz.
Zira vatanını seven; 13 milyon sığınmacıyı ülkeye almaz, şeriat getirip iç savaş çıkartıp ülkeyi de zayıflatıp düşman istilasına hazır hale getirmez. Daha sonra, ülke kendine yetebilir bir düzeyde iken; dışa bağlı hale getirmez. Bunların hepsini yaptınız. Tüm bunlardan dolayı iktidarı kaybedince, hesap vereceksiniz. 31 Mart 2024 zaferi, başlangıçtı
Benimle tartışacak düzeyde değilsin, uza git şimdi - +1 yıl
Türkiye cumhuriyetinin son hali, laik cumhuriyettir. Ayrıca Laiklik Anayasadan çıkarılmayacak bir hükümdür. Seçimle gelen bir iktidar, bu maddeleri değiştiremez. Değiştirmeye kalkan iktidar da iktidarı kaybedince; Adnan Menderes gibi Anayasayı ihlalden ömür boyu yargılanır. Senin gibileri, tek tek fişliyoruz. İktidara gelir gelmez, fetöcü kardeşleriniz gibi hepinizi yargılayacağız. Hiç merak etmeyin.. Şeriat isteyen bölücüleri, Afganistana sınır dışı edeceğiz!!
- +1 yıl
Tabi tabi, ancak kıvır. Afganistan uçağında, sana ön koltukta yerini ayırdık bye bye
- +1 yıl
Engelliyorum, hala cahilce yorum atıyon.. Bana bak Türk düşmanı yobaz, sana yazdığım seni çürüten vasıflı cümlelere karşı hiç mantıklı bir şey yazmayıp sadece laik Türk devletini ve Atatürkü hedef almışsın. 31 Mart seçimlerini kazanmamıza rağmen de Atatürkçülere azınlık demişsin. Yani kimin vasıfsız cahil ve ergen olduğu, çok belli. Bu yüzden daha fazla konuşup kendini rezil etme ve benim değerli vaktimi çalma. Uza şimdi!!
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
5
Cevap
6Cevap
Evet.
Diğer 9 kağıda da buradan bakabilirsin:
https://www. instagram. com/p/CzwpKzKt9I9/? igsh=MXVrY2Rza20zcjhrYg==
01 Yorumla
+1 yılIslamcilarin fotosopta uydurdugu cakma belgeler ile ortaya attiklari iftiralari dikkata alma. Bu soruda cakma belgeciye verdigim cevapta yildirim hizi ile silinmis.
10 Yorumla
+1 yılHayır kapatmadı tamamı karalama kampanyası. Türk siyasi tarihinde en fazla camiyi kapatan kişi 54 cami yıkma rekoru ile Adnan Menderestir
20 Yorumla- Gündem konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılAtatürk İslam da dahil olmak üzere bütün dinlere karşıtıydı ama camileri kapatmadı.
10 Yorumla Hayır, Atatürk camileri kapatmadı. Atatürk, laik bir devlet yapısını benimsedi ve din özgürlüğünü destekledi.
20 Yorumla
+1 yılBu cami kapama olayları hep o kız ismet yüzünden
00 YorumlaHayır kapatmadı iftira karalama
00 Yorumla
+1 yılHayirrr
00 Yorumla
+1 yılHayir tabiki
00 Yorumla
+1 yılHayır
00 Yorumla
+1 yılYooo
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer