Yaşadığım şehir kucukmu sehir dışına çıkmaya gerek var mı gezmek icin?

Merhaba 18 yaşındayım Uşakliyim usaktan cikmadim hayatım boyunca doğduğumda 6 yıl usagin ilçesinde sonrasında 5 yıl bir ilçenin köyünde ve sonrada usagin diger bir ilcesinde 3 yıl yaşadım şimdide 3 yıldır Uşak merkezde yaşıyorum. Çok fazla yer değiştirdim ancak şehir dışı çıkmadım geçen gün Manisa alasehire gittim ama orasida büyük geldi ve insani çok açık ve modern gibi geldi insanlara öylesine bakıyorum onlarda bana bakıyor niye bakiyorsun der gibi yani ve böyle modernist insanların olduğu yeri asla sevmem sinir oldum. Çok kalabalık İzmir'e hiç gitmek istemiyorum çünkü çok fazla olay çıkıyor şimdi Uşak'ta biri ile aramda tartışma çıksa özür dileyip geçeriz ama İzmir gibi bir yerde biri ile tartışmaya girsem beni öldürmeye dövmeye bile caliwabilir bu yüzden bu tür buyul sehirleri hiç sevmem köyde yaşamak daha iyi şehir insanını hiç sevmiyorum zaten usagin nüfusu 497bin şu anki verilere göre sizce ne yapabilirim

Yaşadığım şehir kucukmu sehir dışına çıkmaya gerek var mı gezmek icin?
Cevapla