Hem Tayyip Erdoğan'ın ülkesinde yaşayıp hem nankörlük ediyorlar nedir bunların dertleri?

Türkiye'de özgür huzurlu bir insan olarak yaşıyorsak bence bu adamın eserleri, emekleri ve verdiği mücadeleler sayesindedir. Özellikle inanç özgürlüğü ve vicdan hürriyeti açısından ülkemiz geçmişe göre ve dünyaya göre çok ileri düzeydedir. Tamam belki ekonomik sorunlarımız olabilir ahlak adalet kavramı çökmüş olabilir ama halk ne ise onu yaşar.

Hem Tayyip Erdoğanın ülkesinde yaşayıp hem nankörlük ediyorlar nedir bunların dertleri?
Şartlar ne olursa olsun Erdoğan'ı seviyorum
Farklı düşünüyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Başlığı uzatmamak için öyle yazdım. Hem Tayyip Erdoğanın ülkesine yaptığı hizmetlerden faydalanıp hem nankörlük edenler olarak güncelliyorum.
Hem Tayyip Erdoğan'ın ülkesinde yaşayıp hem nankörlük ediyorlar nedir bunların dertleri?
Cevapla