Güncellemeler
+1 yıl
Ve erken seçim olursa yine yurtdışındakiler oy vermeyecek mi sonuçta? O zamanda sonuç yine aynı olmaz mı?
Yurtdışında yaşıyorum. Ve iyice anlamak istiyorum neden bye bye recep diyorlar adam hâla cumhurbaşkanı sonuçta? Ne değişecek ki ülkede?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Yurtdışında yaşayanlar oy kullanmaynca nasıl adil bir mutlu bir ülke oldu. Ülkeyi bırakıp gitmişler başka memlekete hala Türkiye icn oy kullanıolar yasamadklari ülkenin gelecegini belirliolar ellerinden alınmalı kesinlikle
Bende oy kullanıyordum. Ama bende aynı fikirdeyim. Yurtdışındakiler inan daha beterler. Çok iğrençler maalesef
orada dolar kazanıp Türkiye'de bozdurunca ki zehir zıkkım olsun hepsine onların işine geliyor ondan bu bencillikleri ki böyle düşünen yapanları Allah orada daha beter hallere düşürsün
İnan düşmüyolar. Son model arabalarıyla baş örtüleriyle onca yol kat edip oy vermeye gelip (kör topal demeden hepsini getiriyolar) vicdanları rahat çıkıyorlar
Boşuna burdakiler bela okumuyor onlara beter olsunlar
Kız bana okumayın ya 😂 ben ülke için elimden geleni yaptım valla türkiyeyi de inan çok seviyorum eximden ayrılmasam orada yaşayacaktım zaten..
Ahahahha öyle düşünen yapan insanlar dedim kız ayrıntıyı kaçırma
☺️❤️❤️❤️
İlk defa AKP'yi geçtiler bırak sevinsinler, belediyelerin içinden geçiyorlar şu an 16 katlı bina denetimsizlikten yandı.
Oy verenlere müstahak.
Erken seçim olacak çünkü meclis böyle bir karar alırsa
Ama alırsa…
Yurtdışında yaşayan konforlu bi tc yurttaşı olsaydım türkiye hakkındaki olaylara pek karışmazdım sanırım
Karışmıyorum sadece aydınlanmak istiyorum bende türk vatandaşıyım
Erken seçim olursa ve karşısında sağlam bir aday olursa kaybedecek rte çünkü
Erdoğan zaten bir daha katılamıyor ki. Bir düzenleme olmazsa tabi
@gül_reçelii O ve ya partisinin adına CB adayligini koyacak isim çok farketmiyor
Parti ayrı tâbi direkt RTE diyince kafam karıştı anladım
Emekliler mesaj verdi halk enflasyona karşı ezildi ülke seçimi olsa Erdogan yine alır bence
kafaları basmıyorki chp verılen oylar akp secmenınden geldiğini ve coğu akp secmeıde sandığa gıtmedi chp ye oy veren kesımde akp secmenın tepki oyuydu mesajıydı ama ayrıca beledıye secımı bu çok muhım bır secım değil
keşke seninde kafan bassaydı da mühim değil dediğin seçimin bir prova olduğunu sonrasında oyunun sahnelendiğini idrak edebilirdin!..
@BaseCamp işte keşke bana bunları biri açıklasa çok merak ediyorum ya
çok uzun hikaye diyebilirim sana ama kısaca şöyle anlatayım
liyakatsızlık, mültecileri ülkeye sorun haline getirmesi, mültecilere verilen hakların kendi vatandaşlarına verilmemesi, yanlış ekonomi politikaları, herşeyi ben bilirim diyerek tek adam sevdası, Türkiye'yi tüm sınır komşuları ile düşman hale getirmesi, ülke topraklarının yabancılara satılması, üç kuruş para için kim olduğu bile belli olmayanlara 250K dolar karşılığında vatandaşlık verilmesi, kendisinin dahi yanlış olduğunu bile bile yapacam edecem demesi, akp liysen kendisini detekliyorsan vatanseversin ama akp deteklemiyorsan kendisini desteklemiyorsan hatalarını yanlışlarını söylüyorsan vatan haini terörist fetöcü pkk lı yaftası yapıştırması, yandaşlara peşkeş çekilen yerler, üç kuruşa çalışan asgari ücretliden vergi alıp milletin a.. k... diyenlerin milyon dolarlık vergilerinin silinmesi gibi bir çok yanlışı hatası
akp li belediyelerde bişey olduğunda Allah'ın takdiri deyip sıyrılmaya çalışması ama başka partilerde olunca özellikle de chp belediyelerinde hakaretler iftiralar atması milleti açlığa sefaleta mahkum etmesi gibi bir sürü yanlışları var bu nedenle halk artık bıktı
@BaseCamp teşekkür ederim emeğin için
önemli değil :)
@BaseCamp chp nin oyu %20 bu ulkede ittifaklarinizla beraber pkk ve turevleri ile %25 gercek bu akp gitse baska parti gelir ama illaki chp gelenez 70 yildir bu boyle ve bunu ben demiyorum tarih diyor bu belediye secimi sadece akp ye mesaj niteliginde oldu genel secime bu rakamlari goremezssiniz
he bunun içinmi oy için pkk elebaşısını oy için devket tvsine çıkarttı akp? bunun için mi apo itinin mektubunu oy için okuttu akp? megri megri diye ağlayan akp değilmiydi? lahmacunlar ısmarlayan osloda dolmabahçede pkk ile pazarlıklar yapan akp değilmiydi? pkklıları davulla zurnayla karşılayan akp değilmiydi? pkklıların ayağına çadır mahkemeler gönderip hepsini serbest bırakan akp değilmiydi? anayasa maddesi için daha bir kaç ay önce pkklı dediklerinizin kapısında akp yatmadı mı? pkklı dediğinizi akp ve mhp oylarıyla meclis başkan yardımcısı seçmediniz mi?
her türlü birlikteliği yaşayıp chp ye laf etmeniz komik
@BaseCamp 👏👏👏👏👏👏
@BaseCamp kafaniz basmiyo bunlarin hepsi bir stratejiydi ve basarilida oldu pkk turkiyede tamamen silindi bu strateji sayesinde su an sınır otesinde bile yoklar simdi dagdaki kopeklerinde tek umudu ve turkiye icindeki sempatizanlarin tek umudu chp ise ve siyasi ortaginiz dem size destek veriyorsa asıl hain kim ortada oluyor artı hadep denen boluculerin eski partisini meclise alan ve onlara destek olan kim bak tarihe anlarsin acilmis ilk ucak fabrikasini kapatan yapilmis ilk otomobil uretimine engel koyan kim gere don bak su an uzun lafin kisasi size emanet verilmis bir mesaj niteliginde oy idi bunuda zaten bu halk kalici olarak chp asla vermez 2028 gorursun bu cumlemide hatirla
Seninde tarafin belli oldu 😃 kafam karisti ayagi yapma
Arkadaşlar taraf tutun veya tatafınızı belli edin diye sormadım soruyu. Lütfen muhalefet yapmayın. Politika için birbirinize girmeye değmez
Herkes herkese saygı duyabilir sonuçta.
21 yıldır bunlara cok saygı duyduk dikdatör görüldük 20 yıl iktidar oldular millete zulumden başka bir sey yapmadılar 70 yıldır da bu halk chp iktidar yapmıyor yapmayacakta bunu bir türlü anlamıyorlar koskoca atatürkümüzün partisini ne hale getirdiler
herkes senmi kafası basmasın zekadsn yoksun! stratejiymiş anca kendini kandırırsın 877 güvenlik mensubunun şehit edilmesi mi strateji olmuş? 2023 aralık ve 2024 ocak ayları arasında pkk dediğiniz hdp yani dem partinin kapısında anayasa değişikliği için yatmak mı strateji? cb seçimlerinde terörist dediğiniz hdp ile ittifak yapmak mı strateji? yoksa apo itinin mektubunu oy içşn okutmak mı strateji? ya da pkk oyları için kırmızı bültenle aranan 37 şehidimizin katili olan osman öcalan itini devlet tvsine pkk oyları için çıkartmak mı strateji? ya da pkk lı dediğğniz sırrı sakık ı akp mhp oylarıyla meclis başkanı yardımcısı seçmek m strateji? anca senin zeka seviyendeki cahiller inanır bu masalınıza! 😉
neye saygı duydunuz? aynı şeyi demeyene akp yi savunmayana yqnlışları hataları söyleyenlere terörist fetöcü vatan haini gibi yaftalar vuranlar kimdi? saygı mı bu? milleti ayrıştırmak mı saygo duymak? ülkeyi beşli çeteye peşkeş çekmek mi saygı duymak? sayın cumhurbaşkanım ciftçi öldü bittik diyene al ananı da git demek mi sayg duymak? devlet kurumlarındaki TC sizlere battığı için kaldırmak diktatörlük değil mi? her türlü Türklüğü milliyatçiliği ayaklar altına aldık diyene mi saygı duyar Türk milleti sanıyorsun?
Belediyeleri büyük şehirleri aldılar, bu saatten sonra AKP nin işi çok zor. Domino taşları gibi yıkılacaklar.
O da gidecek nasılsa kanka,