“Boş tencerenin deviremeyeceği hükümet yoktur.”
Mansur Yavaş'ın tarihte en yüksek oy alarak seçilmesinin Ankara 'nın siyasi ve sosyal dinamiklerine etkisi ne olacak?
“Boş tencerenin deviremeyeceği hükümet yoktur.”

Bence büyük bir ders oldu.

Patates soğan emekliliğin geldi Erdoğan 😅😅
Mansur Yavaş ilk geldiğinde hesap veremeyeceğim işlerin altına imza atmam demişti... gerçekten hiçbir yolsuzluğa karıştığını duymadım... siyasette dürüstlük kazandı... diğeri o mal varlığını nasıl elde etmiş belli değil... Ankara halkı aynı zamanda bununda hesabını sormuş oldu
Kesinlikle katılıyorum hemde büyük fark
Ankara 'nın yarsının sahibi olan ve kasedi olan adamı sağ partiden aday gösterirsen, millet de sandıkta sana başka bir şey gösterir.
Adam bütün Ankara 'ya komşu çıktı 😅
Ön sevişmeli mı
orasını bilemem :d
www.cnnturk.com/.../altinokun-basini-yakan-kasetin-oykusu
Neyse artık 😅
En güzel yorum bu 👏👏🫶
@buzlarkralicesi22 soru kötü mü
Yok ama yorum daha bi harika 👏👏👏
@buzlarkralicesi22 iyi
Halk Mansur Başkan'ın gösterdiği gerçekleri gördü!
Hem de daha ne gerçekleri görecek umarım bu gerçekleri genel seçimde de görür
Bu adamı ülkenin başına istiyoruz ama çıkarmıyorlar ya da kendisi çıkmıyor nedense. Birileri engelliyor olmalı
Kesinlikle umarım yakında İmamoğlu olur
Cevap
7Cevap
iyi olur bence.,
Kesinlikle
Umutlanmaya korkar olduğumuz bu dönemde yine de umut var sanki
Kesinlikle
sadece belediyenin parasıyla posterini astırtmamadı bile benim için yeter
Aynen öyle o kadar dürüst adam
Hiç bişey.
Demırel ın sözu komık olmuş izmır dekiler devrilmiyor mesela 😂
İzmir'e zaten hiçbir şekilde devremezler ki
😂o da İzmirlilerin aptallığıdır. Söze aykırı hareket olur bu da
Tenekeyi koysalar o da kazanır😂
Kesinlikle öyle 😀
😂😂
Bunlar sanki malum partiden farklı olacak bizs yeni birileri lazım
En azından değişim olacak
Hiçbir fikrim yok
Olsun bakalım
Mutlu oldum seçilmesine
Bende
Artık akp kazanmaz
İnşallah
şu an kimse öngörüde bulunamıyor bu konuda
Nasıl yani
Olması gereken oldu 👏🫶
Kesinlikle öyle
Bi s2m olmayacak
Peki Turgut Altınok kazansa ne olacaktı?
Ben onuda sevmiyorumki zaten. Al birini vur ötekine.
Anladım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?