Gelecek cezayı ödeyecek paran yok diye oy kullanmak da fakirliğe dahil mi?

Yaa bu kadar da olmaz be. Sirf bu yüzden oy kullanacak olmak beni mahvetti per perişan etti şu an. İnsan bu kadar kötü vaziyette olur muuu? Sinirlendim kendime aşiri hemde

Gelecek cezayı ödeyecek paran yok diye oy kullanmak da fakirliğe dahil mi?
Cevapla