Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde oy kullanmayanlara ceza yoktu. Yerel seçimlerde ceza verilmesinin bir nedeni var mı?

Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde oy kullanmayanlara ceza yoktu. Yerel seçimlerde ceza verilmesinin bir nedeni var mı?
Cevapla