Ülke savaşa girip kötü durumda olunca çocuk askerler olmalimi sizce?

Erkek kardeşim 17 yaşında çocuk asker olmak isterim diyor yani o durumda koradab aklıma geldi Atatürk zmaabi ve Osmanlı zamanında 10 12 yaslarjnda çocuklar topcuydu savastaydi şimdi ise çocuk 20 yaşına geliyor yok işte benim zevklerin var hayatı dolu dolu yasanaliyim diyor ama bilmiyor ki eglenecem diye diğer dünyada yanıp cigiracak belki harama giriyor çokça belli olmuyor ancak nesil bozuluyor ama bir kısımda savasa gider gibi geliyor buda 15 Temmuz olayından bakabiliriz

Ülke savaşa girip kötü durumda olunca çocuk askerler olmalimi sizce?
Cevapla