Nefret ediyorum şu azınlıklar adına mağduru edebiyatı yapanlardan? Ya siz?

Amerikada zenciler adına mağdur edebiyatı yapıla yapıla, öyle bir noktaya getirdiler ki ülkeyi bugün zenciler marketlere girip yağmalayabiliyor. Beyaz hamile kadınları durup dururken metro merdivenlerinden itiyorlar, öküz öküz zenci herifler, beyaz kadınları yolun ortasında dövüyor videolarda. Ama kendilerini kontrol etmek isteyen polise, ya da biletsiz bindiği otobüsten indirmeye çalışan şoföre "biz zenciyiz diye bize ırkçılık yapıyorlar" diyerek tepki verebiliyorkar. dünyanın geri kalanı da aynı kadere doğru gidiyor gibi. Azınlıklar, yaşadıkları ülkenin egemen halklarının üzerinde muazzam baskılar kurmaya başladı bu mağdur edebiyatçıları sayesinde bir tarafları kalkarak.

Güncellemeler
+1 yıl
ne görüntüler var twitterda.
Nefret ediyorum şu azınlıklar adına mağduru edebiyatı yapanlardan? Ya siz?
Cevapla