Ahmet Hakanin. Erdogan Cumhurbaskani olmasaydi ne oldurdu sorusu mu?

Hurriyet Yazari Ahmet Hakanin sormustum ve yorumlamis " Cumhurbaskaninin bu Kadar yetkili oldugu bir sistemde. Erdogan degilde baska lider. Cumhurbaskani olsaydi ne oldurdu demis.. ve ardindan gorusu olarak iyi olmayacagini uzunca anlatmis.. Evet Cumhurbaskaninin bu Kadar yetkili oldugu bir ulkede eger Muhalefetten. birisinin Cumhurbaskani olsaydi. hic iyi olamadi diyorum.. bu kisisel gorusum.. Ahmet Hakanin, in. Korkusunu ve. Sorusunu anliyorum... dogruya ne denir?

Ahmet Hakanin. Erdogan Cumhurbaskani olmasaydi ne oldurdu sorusu mu?
Cevapla