Gece vakti, Samsun'da gerçekleşen depreme siyonistler mi sebep oldu?

Biliyorsunuz ki Kahramanmaraş depremlerine, siyonist proje HAARP sebep olmuştu. 2020 Giresun sel felaketine ve fındık bahçelerine drakula böceği haşeresinin dadanmasına da siyonistler sebep olmuştu. Daha önce, bununla ilgili bir yazı yazmıştım. Samsun'daki depremden önce Karadeniz'den patlama sesi geldi, ardından sarsıntı oldu. Kahramanmaraş depremlerine şahit olanlar, deprem esnasında yere bir ışık hüzmesinin çakıldığını söylüyorlar. Ben, Giresun sel felaketinin canlı bir tanığı olarak söylüyorum. O gece, yere bir ışık hüzmesi çarptı, sonra kuvvetli bir patlama sesi oldu ve deprem gibi kısa bir sarsıntı yaşadık. Ondan sonra bardaktan boşanırcasına yağmur yağmaya başladı. Ben, ömrümde böyle bir fırtına görmemiştim. Şimşekler, gök gürültüleri, elektrik kesintilerinin ardı arkası kesilmedi. Türkiye'deki binaların çoğunun depreme ve sellere karşı dayanıksız olduğunu fırsat bilen siyonistler, ülkemizde deprem ve sel felaketlerine sebep oluyorlar. Bunu HAARP Projesi ile yapıyorlar. Amaçları, Türkiye'deki tarım ve hayvancılığı bitirip insanları, kendi ürettikleri sebze, meyve ve yapay etlere muhtaç etmek. Siz, bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Gece vakti, Samsun'da gerçekleşen depreme siyonistler mi sebep oldu?
Cevapla