7 gün arayla havaya suya ve toprağa düştüğüne inanılan ilk cemre 19-20 Şubat 'ta hava düşmüştü. Bugün suya düşen ikinci cemre haberiyle bahara hazır hissediyor musunuz?

7 gün arayla havaya suya ve toprağa düştüğüne inanılan ilk cemre 19-20 Şubat 'ta hava düşmüştü. Bugün suya düşen ikinci cemre haberiyle bahara hazır hissediyor musunuz?

Cemre düşme muhabbeti denen şey kuzey soğuk kütlenin güney baskısı yemesiyle olur. Fakat şu an öyle net bir durum yok. O tarihler ortalama baz alınarak yapılmış. Kesinlik içermez. Bugün havaya düştü denen cemre 1 ay sonrada yaşanabilir.
valla bursada pek bi bahar havası yok. sabahları sis pus kapalı bi hava ile başlayıp bu saatlerde bi iki saat kısmen güneş açıyor sonra yine kapanış
bu arada aramızda bursalı varsa kendini belli etsin
Cevap
51Cevap
Geldi gibi görünüyor gadası
Bence geldi diyebiliriz tabi ki de
Ben bahar havasına girdim bile çok süper hissediyorum, içimde çiçekler açtı sanki 😃
https://www.youtube.com/embed/-qcXvppMlCkKış mı gördük ki yaz gelsin. Bu durum normal değil. Yaza susuzluğa hazır olsun İstanbul. Diğer iller az çok yağış aldı. Ama kar yağmadı uygun şekilde. Küre ısınıyor. Come is summer.
Bahar in gelmesi güzel ama enerji gelmiyor bide birisi aklıma gelmeseydi eskiden moralim enerjik olurdu be
Yıl olmuş 2024 uzaya çıkıyoruz hâlâ şu saçma sapan cemre bilmem ne hikayesine inanacak kadar da saf olmazsınız
Ben 1 aydır tişört giyiyorum mont altına bu sene kış olmadı ki ve şu an ince bir ceket aldım montu da kaldırdım.
Şu sıralar bahar havası gidiyor zaten ama Mart bir süpriz yapar mutlaka o kadar hazırlamayalım kendimizi :D
Cemre bile suya düşüyor, ben deniz göremiyorum 🥲
Merhabalar
Kışı yaşayamadık kar yağmadı hiç böyle olması çok kötü oldu
geldiyse geldi sanki tarimla ugrasiyorum mevsimler artik heyecan vermiyor
2 günde 10 farklı şehirden geçtim. Bir ara g. tüm dondu, şimdi şortla pinekliyorum
Toprak var ama bence Mart bitmeli tam havalar ısınması için
Cemre mi kaldı artık. Çivisi çıktı her şey yerinden kaydı
bahar geldi hadi akın başlasın Bozkurtlar ordusu Çinde kışlasın
adanadayım. bahar hiç gitmedi. :D cehennemin kapıları aralanacak burada.
Keşke yağış olsaydı. Maalesef az zaman sonra suya hasret kalacağız
Cemre adanaya dusdu bosuna heveslenmeyim Mart 20 sini bekleyin siz🤣
Bizim eve düşmediği sürece sıkıntı yok 😅Bahar gelmiş hoş gelmiş
bahar doğuda nevruz batıda Hıdırellez den sonra başlar cemre ile alakaları yok
Müjde , daha soğuk havalar olucaktır, belki biraz kar bile yağacaktır.
Bu cemre tam olarak hangi coğrafyaya düşüyor? Yani hava hala -20 derecede…
Cemreye inanmam. Dinde çoğu kavram belirsiz meçhul iken bu cemre olayı inandırıcı değil.
Bahar geldigindemi ben boyle olurum boyle oldugumdami gelir bahar. Ayrıca bunun seninle ne ilgisi var 😁
Ben diyemem. pelteklik var bende 'r' leri söyleyemiyorum
Diyemeyiz. Daha 2 soğuk hava dalgası var ve çok sert oluyor. Sadece zemheri bitti.
Daha dün gece Antalya da yağmur yağdı antalyaaa bak😅
Cemre kim niye kurtarmadiniz yazıktır belki yuzme bilmiyor
Ay geldi tabi baharr her yerde günlük güneşlik hava
Hiç hazır hissetmiyorum, bahar demek heyecan demek ama ben çok sıkıntılıyım
Geldiyse bu sabah neden bu kadar soğuk 🥲
Zaten bu sene kış yaşamadık
Bugün burnumdan kan aktı anladım düştüğünü😂😂😂😂
Belliydi zaten yandikkk
Kış gördük mü? Bilemedim de… Hep bahardı zaten…
Kış geldi de haberimiz mi olmadı.
Diyemeyiz kışı görmek istiyorum
Cemre kesin kötü yola düştü jsjsjs soğuk ayol
Evet geldi geçiyor
Ya daha çok erken değil mi Şubat ayındayız
cemrenin canı yanmış mı
Daha kış bitmedi ne baharı :)
Şehir şehir yavaş yavaş gelir
Benim için daha gelmedi
Buralar bahar bahçe oldu heryerde çiçek açtı..
Desek de inanma hava buzzzz
Mevsim mevsimligi doga dogaligini yapiyor.
Hangi suya dusmus burasi hala soguk 🥶🥶
Hayır şstanbul martta adamı osurtur
Diyemeyiz benim hala totom donuyo 😁🙂
Kış gelmeden bahar geldi jsjjxjk
Ben hazır değilim ya 😏
Cemile ateşli kadın, düştüğü yeri yakıyor.
Evet Düşmez kalkmaz bir Allah
Burası 2 gündür fırtına
Evet bana sıcak geliyor artık.
Daha Mart ayı var. Soğuklar olacaktır.
bahar gelmeyecek gibi ama
Eveeeet
Ne cemresi ya 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?