Güncellemeler
+1 yıl
Bu magazalarda cocuklar icin oyuncaklar video oyunlari. PS3 ve DVD oynaticilari laptoplar.. Ayakkabilar ( az kullanilmis Nike air bile gordum valla?) Spor. aletleri mutfak esyalari mikrodalgalar. Hersey var Yani ikinci el deyince. hurda diye dusunmeyin.. Adamlar sevap olsun diye veriyorlar. Bagislari aldiklarinda Hersey depoda. kontrol edilip calisiyor mu V. S. Kontrol edildikten Sonra satisa konuluyor.. Adamlar herseyde oldugu gibi sistem+ Duzen+ Kontrol+ Kandirma yok sistemi ile calisiyorlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence olmaz
Keske Olsaydi... Genelde fakir ihtiyaci olanlar oralardan alisveris yapiyor.. bir tanidigim cocuguna oyun makinasi ve birsuru ikinci el oyun aldi cocugunu sevindirdi.. kendisi icin yapismaz tava ve kahve makinasi aldi.. hepsine kullanilmis ama Ucuza.. Tam fakir insanlari mutlu edecek sekilde
Eger bu magazalarda buzdolabi buyuk tv. Masa. Koltuk. "Pahali". Birsey gordunuz... Paraniz... yetmedi? Ne yapacaksiniz? Sorun degil Paraniz yetmedigi mali beklettiriyorsunuz.. ufak bir kapora yatirip. O mali depoya kaldittiriyorsunuz... ustude isminiz. odediginiz deposit yazdigi icin hicbir gorevli ellemiyor sizin beklettiginiz mala.. Gordunuz paranizin yetmedigi mali.. Sonra bile olsa... alabiliyorsunuz
Yurt dışında çöp atmak tam bir dert. Ülkemizde olduğu gibi konteynırın kenarına bırak ya bir gariban alsın ya hurdacı götürsün ya da biri yakar ısınır diye bir muhabbet yok eğer çöpe mobilya atacaksan para ödemek zorundasın. İkinci el olarak satman da çok zor cünkü her şeyin yenisine son modeline rahat ulaşılabilir. Yani biraz mecburiyetten bağışlıyorlar. Bizde yapmaya kalksan o işi büyük dert. ki zaten yapabiliyorsun illaki bir vakıf bünyesinde değil bireysel olarak da giyim mobilya erzak gibi maddi imkanları ihtiyaç sahiplerine ulaştırabilirsin.
Ama bu. Sekilde yapilirsa fakir ihtiyaci olan onceden Plan yapar. ne alacagina va alacagina yeri biliyor olacak.. bizde. Adam sevap ayagina ihtiyaci olmayana verip ovunur.. EL. Yalnis..
Sehit. Yakinlarina ve Gazilerimize buyuk yardimi. dokunur ve. oralardan ikinci el Ucuza. Mal Alan vatandaslarda dua ederdi Adamlar herseyi. Planli yapiyor. bizde bu sistem yok.. Kendi gazimizi Sehit yakinlarimizi dusunmemiz gerek. vede durumu iyi olmayan. vatandaslarida. dusunup bu sistem yapilmali