Kürtler ve Araplar konusunda neden ikiyüzlülük yapılıyor?

Hem ümmetteniz deniyor hem de Arapça tabelalara ve konuşmalara saygı gösterilmiyor. Türk-Kürt kardeştir deniyor ama Kürtçe konuşunca, Kürt kültürüne dair bir şeyler söyleyince tepki çekiliyor. Bir karar verin. Ya biz Türkçeden ve Türklükten başka bir kimlik tanımıyoruz deyin ve biz de ona göre hareket edelim. Ya da söylemlerinizin arkasında durup İslam'a ve kardeşliğe uygun hareket edin.

Allah'a şükür Sayın Erdoğan barışı sağlıyor da biraz olsun rahat ediyoruz ama bu ülkede. Sayın Erdoğan olmasaydı ülke çoktan şiddet sarmalına girerdi. Bazıları onun değerini bilmese de gönlümüzde yeri büyük ve bizim için uyumayıp, yaşına aldırmayıp gece gündüz çalışmakta. Adamın bu çabasını desteklemek ve birliği sağlamak için çaba göstermek yerine ırkçılık yaparak arkadan vuruyorsunuz. Sayın Erdoğan yüce gönüllüdür. O sizi affetse bile tarih affetmeyecek.

Kürtler ve Araplar konusunda neden ikiyüzlülük yapılıyor?
Cevapla