Hem ümmetteniz deniyor hem de Arapça tabelalara ve konuşmalara saygı gösterilmiyor. Türk-Kürt kardeştir deniyor ama Kürtçe konuşunca, Kürt kültürüne dair bir şeyler söyleyince tepki çekiliyor. Bir karar verin. Ya biz Türkçeden ve Türklükten başka bir kimlik tanımıyoruz deyin ve biz de ona göre hareket edelim. Ya da söylemlerinizin arkasında durup İslam'a ve kardeşliğe uygun hareket edin.
Allah'a şükür Sayın Erdoğan barışı sağlıyor da biraz olsun rahat ediyoruz ama bu ülkede. Sayın Erdoğan olmasaydı ülke çoktan şiddet sarmalına girerdi. Bazıları onun değerini bilmese de gönlümüzde yeri büyük ve bizim için uyumayıp, yaşına aldırmayıp gece gündüz çalışmakta. Adamın bu çabasını desteklemek ve birliği sağlamak için çaba göstermek yerine ırkçılık yaparak arkadan vuruyorsunuz. Sayın Erdoğan yüce gönüllüdür. O sizi affetse bile tarih affetmeyecek.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer