Hele ki bizdeki siyasetçilerin lafına, hiç bakılmaz.
Hiç bir siyasi geçmişi olmayan biriyse bile geldiği, aday gösterildiği siyasi partiye , siyasi kanada göre fikrim oluşur.

Ne icraatlere göre bakarım, ne vaadler umrumda olmaz.! Yüceler yücesi amerimiz ne derse o..! Olmasın vaatler tutmasın ama gölgesi memlekitimi korusun. Ağmirim ya Filistini dillendirmez oldu, bize sihalar için mercek vermeyen kanadalılar ton ton altınlı madrnler verdi, neden Allahım ağmirimi eyi niyetli yaratmışta ondan.🙂
Ne koltuğa gelince değişmeyen aday var ne de vaatlerini tutan. Ülke filan hikaye, herkes kendi küpünü doldurmaya geliyor. Demirel'in dediği gibi, yalanı en iyi söyleyen, en iyi siyasetçidir. Bu yüzden umursamıyorum bu ülkeyi artık.
Vaat olarak kek dağıtacağım dese, milyonlarca oy alacak siyasetçiler var böyle cahilliğin zirve yaptığı bir ülkede.
Vaatler benim için daima içi boş şeylerdir. Geçmiş icraatlere göre karar ver, oy kullanırım.
Toplumun yüzünü orta doğu karanlığına mı döndürecek kafada mı, halkçı, devletçi, proje sahibimi, kafa yapısı önemli yani yuvarlak olması yetmiyor kafanın...
Cevap
17Cevap
her ikisine de ama seçim vaadlerine şu anda çünkü İstanbul'da yaşayan biri olarak uzun yıllardır çözülemeyen sorunlar ile ilgili gerçekçi vaatlere ihtiyacımız var ve adayın da bunu yapıp yapamayacağını az çok değerlendirebiliyoruz.. trafik ve kentsel dönüşüm öncelikli ihtiyaçlar İstanbul'da. ak partinin de bu konulardaki başarısı daha çok. inşaat ve yol çalışmaları konusunda hükümet desteğiyle murat kurum daha iyi işler çıkaracaktır
Geçmişe geri dönebilsek de Muhsin başkana bassak oyu
Yaptıkları, yapacaklarının teminatı değil midir her zaman?
genelde geçmişine bakarım ama onlarda tırt çıkıyor demek o ki koltuğa geçen kendini kaybediyor
geçmiş icraatleri varsa ona da bakarım birde verdiği vaatler uygunmu yapabilirmi ona bakarım birde kişinin kendi kişiliğine bakarım.
Geçmişteki icraatlarına göre oy veririm. Tabi yeni vaatlerde beklerim, onları da yapar mı, yapa bilecek miii 👀
Anca söylerler icraata gelince kimse yok ortAda
Ben artık oyu boşa kullanacağım kimseye inanmıyorum ve güvenmiyorum
Geçmişteki icraatlara göre karar veririm ben ama maalesef İstanbul için görüyorum hala fanatik partizanlar var
Geçmişteki icraatlara göre karar veririm
#Hükümdar
vaatlere bakıyorum.. Yaşlı ve engelli yaşam merkezleri çok güzel düşünülmüş , sosyalleşmeye en çok emeklinin hakkı var. Harika bir fikir olmuş
Oy moy yok huc kimseye oy atmayacağım.
Geçmişine bakarım tabiki.
İcraat önemli :)
Vaatler boş bence
Vaatler önemli.
Hepsini birlikte değerlendiririm
Geçmişine bakarım o yüzden uzuna hiç oy vermedim.
Oy kullanmıyorum hiçbir şey umurumda değil
Geçmişteki icraat
Tabiki icraatları na göre
çünkü vaadler tamamen yalandır
Vaadlere bakarim
Geçmişe göre
İyi olan kazansın
Oy kullanmıyorum
İcraatşne göre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?