Link paylaşamıyorum.
Google da var. Sadece çok üzüldüğümü belirtmeliyim. İkisini tanımadığım halde bi tık koydu. Çünkü böyle habere bakın. :( ..
Link paylaşamıyorum.
Google da var. Sadece çok üzüldüğümü belirtmeliyim. İkisini tanımadığım halde bi tık koydu. Çünkü böyle habere bakın. :( ..
Abi çok anlamsız değil mi? Kavga edersin, döversin, söversin, o bile tasvip edilmez. Denize atlamak niye? Amaç neydi? Hiç öğrenemeyeceğiz. İnsanlar iyice sıyırdı.
@saçmabirkişilik saçmalık yaa cidden kimse için değmez ki ;) dimi
Cevap
1Cevap
akılsızlar.
üzücü bir durum ama nerden bakarsak bak aptallık bence millet kafayı yemiş
Allah rahmet eylesin
Amin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?