Benim sınavlarım bitmedi daha baba tarafı beni çok zorluyor ama eskiden daha güçlüyüm tabi nereye kadar bilmiyorum mesela tamam abim şüpheleniyor ama ben yatmadım kimseyle ben Allah'a inancı olan bir insanım Allah'tan annem bana çok inanıyor o yüzden abim de az duydu onun haberlerini abim veriyor teyzemlerim biliyor ama tabiki iftiralar atacak herkes de öyle söylüyor iftira atacak hatasını kabul etmicek Allah şahit ben bir şey yaptıysam ben hep cinsel istismara uğradım bu kadar 😞 zaten travmalar atlattım yine yaşatılmaya çalışıldı yine kurtuldum Allah'a şükürler olsun Allah hiç fırsat vermesin amin yani ne olacağım belli değil hakkımda hayırlısı
Evlilik, iki insanın herşeyden soyutlanıp bu kişiyle huzurla, aşkla yaşayabilirim dediği zamanda olmalı bence. Hayatta hiç bir zaman evlilikte 20 yaş öncesi olmadığı sürece yaş önemsiz kalır.
@miaa98 Eşimle şahsi hiç bir sorunum yoktu benim yuvam kaynanam yüzünden yıkıldı ben kaynanamdan çok çektim beni bir türlü benimseyemedi ne yaptıysam ne ettiysem kendimi sevdirenedim herşeyde bir kusur aradı vss buda zamanla evliliğimde sorunlara soğukluğa sebeb oldu vss oyuzden evleneceğiniz kişinin ailesini iyi tanıyın insan sadece eşiyle değil ailesiyle de evleniyor ben bunu yaşayarak tecrübe ettim siz benim yaptığım hataları yapmayın susmayın alttan almayın ben ozamanlar bunları bilmediğim için hep sessiz kaldım birşeyler düzelir diye sabrettim mücadele ettim ama başarılı olamadım eşim tam bir ana kuzusuydu bir duruşu yoktu ben tek başıma mücadele ettiğimi görünce ve arkamda duran bir kocanın varlığını hissetmedigim için sabret sabret oda bir yere kadar oluyor 10 yıl sonra boşanma kararı aldım hayatım da verdiğim en zor ama en doğru karar buydu çünkü orada kendimi çok değersizlrstirdim evliliğim yıkıldı ama kendimi buldum desem yeridir çok şükür şimdi çocuklarım yanımda kimseye muhtaç değilim daha huzurlu Mutluyum keşke bu kararı daha önce verseymişim koskoca 10 yılım emeklerim boşa gitti halada bunun pişmanlığını yaşıyorum oyuzden siz benim gibi olmayın akıllı olun kendinizi ezdirmeyin
30 yaşa kadar serbestlige alisiyosun ama daha önce olsa beraber alışırsın birşeylere. Daha ileri yaşlarda zaten insanlar olgunlaşıp bazı şeylere takılmıyor