Neden meftanın kefeni üzerine cenaze namazında bıçak 🔪 bırakılır? Yeni bir cenaze hasıl olması mümkün değil mi?

Yani bir sebepten bırakılıyor ama neden bıçak? Ya başka bir cenazeye daha mahal verilirse? İkinci bir cenaze namazı kılınmaz mı bu durumda? Niye bıçak yahu? Ben çocukluğumdan hatırlıyorum bu görüntüyü. Kefen içindeki meyyitin üstünde bıçak 🔪 vardı. Ya birisi bunu alır da... Neyse bu kadar gerilim yeter şimdi akıl yürütme zamanı.

Neden meftanın kefeni üzerine cenaze namazında bıçak 🔪 bırakılır? Yeni bir cenaze hasıl olması mümkün değil mi?
Cevapla