Ordu'da karne günü vali bir okulu ziyaret ederek öğrencilere hediye dağıttı. Validen hediye alan bir kız, hediye paketinden kitap çıkınca büyük hayal kırıklığına uğradı. Minik kız hediyeden memnun kalmadığını da beli etti. Kutudan çın hediyeyi görünce kafasından aşağıya kaynar su dökülmüş gibi olan minik kızın hediyeyi beğenmediğini anlayan vali, bir daha oyuncak getirelim dedi.
Valinin karne hediyesini beğenmeyen minik kız sosyal medyada gündem oldu! Sizce nasıl bir hediye minik kızı memnun ederdi?
Yeni nesil öyle yetişiyor çoğunlukla. Bizim dönemimizde sürekli “ayıp, öyle denmez, büyüklerle öyle konuşulmaz, teşekkür et, rica et “ diye biraz da baskıcı olarak yetişen nesil dışarıda açıkça her türlü istek ve davranışı sergileyemezdi. Şimdikilere bakıyorum bu tür şeylerin hiç birisi yok. Eline aldığı hediyeyi kimileri fırlatıp istemiyorum ben bunu diye atabiliyor bile. Kimilerine göre özgürlük kimilerine göre saygısızlık. Toplumun genel problemi artık biraz da bu oldu: özgüven, saygı, özgürlük, erdem gibi davranış biçimlerinde anlam kargaşası ve doğru-yanlış algısı çok kutuplaştı…
Ya arkadaşlar bu çocuk ilkokul öğrencisi. Okul bitti oyun oynacagim piskolojisi mevcut yargılar iken neden bu kadar ağır ithamlar da bulunuyorsunuz? Hiç mi çocuk olmadınız aldığınız harçlığı aldığınız oyuncağı hiç mi begenmediniz? Saygı anladığın bir olay veya duyguya gösterilen anlayış siz neyi ne şekilde yargiliyorsinuz çok merak ediyorum...
Bence kıyafet alınabilir ayda oyuncak da alınabilir.. ya da güzel bir bilgisayar.. bunlar küçük bir kız çocuğu için güzel bir hediye olabilirdi diye düşünüyorum
Kiyamam, çok hakli sürekli kitap oku oku diye baskı var ne olurdu oyuncak bebek olsaydı zaten hikaye kitabi cok vardır onun. Çocuklar sahte değillerdir ne geliyorsa içlerinden onu yanstirlar rol yapmamis
Çocuk ya bu küçücük bir çocuğu aile eğitimi almamış falan Niye acımasızsa eleştirir ki insan abartmayın herşeyi Ya bir çikolatadır oyuncaktır bir şeydir bekler çocuk Normal bir tepki gayet
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Herkes şımarıklık demiş ama bilmeden yargılamak doğru olmaz belkide hiç oyuncağı yoktur özeniyordur ailesininde alacak durumu yoksa hediyeye heyecanlanıp içinden kitap çıkınca hayal kırıklığı yaşaması çok normal bebek sayılır o daha nerden bilsin rol yapmayı duygularını düşüncelerini gizlemeyi
@everkeğii Senin çevrende aldığı hediyeyi beğenmeyip laf sokan öğrenci çok sanırım. Çocuk evet ama ben hiç görmedim. Gördüğün olayın tek bir adı var ŞIMARIKLIK. Buda genellikle çocuklarda oluyor biliyorsundur diye düşünüyorum.
Sayın çok değerli arkadaşım @Sagocation insanlar çocuk akıllı olduğu için birbirlerini daha iyi anlıyor 🤣🤣🤣 Bence senin düşüncen daha doğru ki zaten 6 kişi beğenmiş. Dikkat edersen birisi zaten çocuk 🤣🤣
@kafeinsiz Bu olay şeye benzedi, nasrettin hoca nın hırsız hikayesine. Çocuk aslında en doğru tepkiyi vermiş ama hırsızın hiç suçu yokmuş. Arkadaşlar çocuğun tepkisini tartışıyoruz hediye paketini değil, içindekini değil. Şımarık bir çocuğun verdiği tepkiyi konuştuk. Biz kalem tıraş verildiğinde onu herkes görsün diye masada bırakan çocuklardık. Bize kitap hediye edilseydi o yaşta, insanların bize olan değerini görürdük. Alıpta bu ne yaaaa demezdik, diyemezdik. Ama gerçi ne kadar konuşsakta boş, keşke tablet verseydi de bu noktalara gelmeseydi. Ülkede vali olmak bile zor...
Oyuncak verebilirdi. Belki çocuğun daha kitap okuma gibi bir alışkanlığı yoktur.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Tablet verseydi, yorumlar beni gerçekten baydı. O yaşta çocuğa kitap verilir ki kendini geliştirdi, ama yorumlarda alakasız 80 tane şey yazılmış, ülke kimlere emanet.
Benim çocukluğumda da süslü bir kalem alabilmek için hafta sonu tatilimde tüm test kitabını bitirmiştim. (56sayfaydı) şu an için 56 sayfa hiçbir şey tabi ama o zaman zordu. Ama çocuğun dopamin eşiği de yüksektir. Evde telefon , tablet veya bilgisayarla oynuyorsa kitap ona çok sıkıcı gelmiştir ve bu da normal aslında. Şimdikilerde tablete kanıyor 😂
Kes sesini önce bilip bilmeden konuşma. 1 ortalık bu kadar kötü diyene dedim ben seni özele davet ettiği için. 2. Olarak eğer İslam dinine inanıyorsan birazcık akilin varsa dinleydiysen de 2 kisinin konuşması nikahsız zinaya geçiyor bunu söyleyen çok hoca var kanıtta atarım
Hoca mı? Sen bana o sahte hocalardan mı bahsediyorsun ahahaha ben onları dinlemiyorum. Hepsinin ne b*k olduğu ortada. Biz Türk'üz arap değiliz. Müslümanlık, arap kültürü değildir sen bunu karıştırıyon. Konuşmak en fazla caiz olmayabilir zina başka boyut git de öğren. Üslubuna da dikkat et.
@uyanmakzorundayiz seni de biraz stalkladim çıplak bir kıza yaş kaç diye sormuşsun daha birçok kıza, bence insanları eleştirmeden önce kendini düzelt. Çok müslümanım ayaklarına yatıp neredeyse bütün kızları dm ye çekmen ne kadar doğru? Doğru ya zaten kim dinden bahsediyorsa ondan kaçmak hatta koşmak lazım. Gerçek Müslümanlar sadece Allah'a gösterirler imanını.
Vay be ben o hocalara inanıyorsun diye demiştim ben de onlara inanmam tek kurana bakaraim. Ayrıca o arkadaşa göre öyle biriyle konuşmak zina o aptal hocalara inanıyor. Ha önce sen üslubuna dikkat edeceksin abartma dersen böyle gayet tepkiler alırsın önce konuşmayı öğren
Abartma demek kötü bir şey mi hakaret değil kötü bir söz değil neyse. Benim o hocalara falan inandığım yok Allah korusun o kadar aptl olmayayım. İkimizin de şu arkadaşa demek istediğimiz aynı şeyler onun açısından bakarsak dediklerin doğru evet. Kusura bakma onun açısından söylediğini anlayamamıştım.
Kitap kötü bir hediye mi? Şimdiki nesli biliyoruz memnuniyetsiz ve tablet telefon çocuklari hep. Kitap gayet yararlı bi hediye tabi çocuk bunu bilmiyo dediğin gibi ama onu yetiştirenlerde de sorun.
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Valinin karne hediyesini beğenmeyen minik kız sosyal medyada gündem oldu! Sizce nasıl bir hediye minik kızı memnun ederdi?