İran ABD nin hava üstünü vurmuş ve ABD Irak ve Suriye'ye asker gönderiyor, bizim başımız gene ağrır mı?

Nefretlik olsun hepsine ya başımızı agritmaktan başka bişey yapmiolar yok olsun hepsi
İran ABD nin hava üstünü vurmuş ve ABD Irak ve Suriye'ye asker gönderiyor, bizim başımız gene ağrır mı?
Cevapla