net bilgisi olan biri yazabilir mi
gonullu
zorunlu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Askere gittiğimde yemin töreninden sonra usta birliğinde bana bir kağıt imzalattılar.
Altında gönüllü olarak askerlik yaptığım yazılıydı.
Ama bunu zorunlu olarak imzalatıyorlar 😂
Sınır ve sınır ötesi bölgelerde görev yapan sözleşmeli er, uzman personeller, astsubay ve subaylar şark görevlerini icra etmek üzre zorunlu olarak giderler. Keza bazı rütbeli personeller tayinlerini bölgeye isteyerek kendileride orada görev yapabilirler. Personel ihtiyaç olması halinde tabi ki.
Cevap
6Cevap
Gönüllüler ziyade paralı askerler. Çoğu işsiz oldukları için gidiyor.
Zorunlu abi ne gönüllüsü kimsenin oraya sırf Arapların rahatı için gideceğini sanmıyorum
Hem gönüllü hem zorunlu
Zorunlu olması lazım görev reddetme yoktur ya
Ben oraya yakın yerde askerlik yapıyorum
Sonuçta asker hepsi askerlik böyle bisey zaten
ikisindende var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?