Biz Müslüman Türkler her zaman ırk, renk ayrımı yapmadan nerde bir mazlum varsa tarih boyunca onun yanında yer almış bir milletiz. Bu yüzden Doğu Türkistan için bizler yürüyüş yaparken yattığı yerden kalkmayan, Doğu Türkistan için tek bir paylaşım dâhi yapmayan mahlukatların, Filistin'e destek verenlere saldırmak için Doğu Türkistan için neden çaba göstermiyorsunuz demelerini hangi sınıfa koyalım? İki yüzlük olarak mı yoksa çakallık olarak mı değerlendirelim? Nedense her şeyi hep biz Müslüman Türklerden bekliyorlar. Kendileri bu ülke için niye varlar acaba?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Zulüm her yerde zulümdür.
Sence Filistin için verilen tepkiyle Doğu Türkistan'a verilen tepki arasında fark var mı bütünlük olarak? Katılım olarak? Medya olarak? Yaklaşım olarak?
Çünkü Filistin'de yapılan zulmü Dünya tarihinde hiç bir devlet yaşamadı. Her 10 dakika da 1 çocuk öldüğünü ne zaman okudun sen tarihte
Aynen öyle Türkün Türkten başka dostu yoktur
https://youtu.be/RLmDmVvpF5U?si=NtPZWSgUodhlFQc6Çanakkale de binlerce Arap, Çerkez, Kürt savaştı bizlerle. Ehli Sünnetin Ehli Sünnetten başka dostu yoktur demek daha doğru benim için. Bugün Filistin'i satan Araplar Vahabiler. Aynı Vahabi Şerif Hüseyin ailesi de bizi birinci dünya savaşında satmıştı. Değişen hiç bir şey yok adamların kanında.. Mesela tarihte Karluk Türklerini Çin İşgalinden kurtaran Abbasi Araplarıydı.
Sadece onlarmı her ülkeden Türk aşiretleri geldi savaşmak için Pakistan bile gelmese yardım göndermiştir Turanın dini olmaz biz Türklere Hz. Nuh zamanından beri Allahın askeriyiz biz zaten müslüman olarak doğmuşuz
Aynen bizim soyumuz Yasef'ten geliyor. Zaten kastım ehli sünnet benim. Bugün Tengricilik oynayan Türk postuna girmiş kâfir dolu memleket. Türklerin İslam'dan önce dini inancı yok sanarak sadece Allah vardır. Din yoktur ideolojisine sığınıp Arap düşmanlığı yapıyorlar. Ben ona ayar oluyorum
Arap değilki sorun Osmanlı'nın yıkılışında ermenisi, yahudisi, rumuda ihanet etmiş tabi arabıda ihanet etmiş sorun şu asimile olmadığı için zaten bütün kaymağını yabancılar yiyor bak ingilizlere neden güneşi batmayan ülke çünkü dilleriyle asimile ettiler bütün dünyayı onun için her zaman derim Türkün Türkten başka dostu yok araplara bakma Allah katında sorulmayacak mı savaş bölgede yaşıyorsun 7-8 çocuk yapıyorsun sonra onların ölümüne sebep oluyorsun anca doğur savaşma kaç adamlarda milliyetçilik yok hiçbirşeyin yoksa öleceğini bilsen eline ne geçerse savun vatanını bak Nenehatun buna bir örnektir
Filistin Araplarındaki ki milletcilik ve iman bence şu an bizden daha sağlam.
Sağlamsa niye kaçıyorlar göç ediyorlar o bölgeden nasıl bizden sağlam 15 Temmuz bir safsatasından bile galip geldik birlik olarak kime karşı bütün iç dış tarikatçılar pkklılar avrupası abdsi rusu şusu bu su bakma hükümet kendine sahip çıkıyor ama bu bütün hainlere kafa tutmaktı abd dış işleri bakanı Türkiyeye neden geldi Filistin'deki göçmenleri siz kabul edin diye bu ülke kanla yıkandı Türk kanıyla ama yabancılara araplara afganlılara bir ev al TC vatandaşı ol diye peşkeş çekiliyor bunları görmüyormusun ha şunu anlarım ben arabım kanıma dokunuyor diyorsan başka
Birader kaçsalardı 24 bin çocuk uzayda mı öldü? Sen olsan çocuğunu bırakır mısın? Bak onların ülkesi bile yok. Gazze bir toplama kampı ve sen bu kampı bombalıyorsun. Adamlarda sağlam bina bırakmıyorsun. Sularını kesiyorsun. Elektriklerini kesiyorsun. Hastanelerini bombalıyorsun. Yaralı çocuklar soğukta dışarda. Tedavi edecek doktorlar bile öldürülüyor. Nasıl pis bir zihnin var senin. Bugün senin kafana fosfor bombası yağsa, ananı babanı çocuğunu gömecek mezar bile bulamasan erkektrik su gıda bulamazsan aç karnına sen kaç gün dayanacaksın. Biraz empati yaparak insanlık yeteneğini geliştir bence
Ben siz o sözde müslümanların hiçbir zaman Türkistan için protesto yürüyüşü yaptığınızı görmedim.
Her şeyi bizden beklemeyi ne zaman bırakıp Müslüman olmanın sorumluluğu ile hareket edeceksiniz? Urumçi katliamınınin tarihini bile bilmezsiniz siz çakma Türkler.
Bizim sayımız az anla şunu ve besbelli ki müslümanlar arasında ayrıştırma yapıyorsun ki kendini tek Filistinli araplarla sorumlu olduğunu düşünüyorsun yazık kafana Siz müslüman değil Arap taparsınız. Herşeyi bizden beklemeyin ne demek? Araplar müslümanda onlar değil mi? Siz ümmet değil misiniz? Ümmet dediğin tüm Müslümanlara sahip çıkmaz mı? Müslümanın vazifesi araplarla mı sorumlu da böyle konuşuyorsun? Ne istiyorsun kimse size Uygur Türklerini hatırlatmasın sadece Filistin konuşulsun Uygur Türkleride ölsün mü istiyorsun?
Sanki ben müslüman bir topluluk içinde destek gösterin demiyorumda hıristiyan topluluk için destek gösterin diyorum. Sanki Uygur Türkleri başka bir inançta
Ihsan Şenocak hocamızı takip edersen Doğu Türkistan için siz yerinde oturarak sadece boş çene yapan çakma Türkler yerine biz Müslüman aleminin ne kadar Doğu Türkistanlı öğrenciye sahip çıktığını anlamış olursun. Her şeyi başkanlarından beklemeyi bırakın da artık yerinizden kalkarak ırk ayrımı yapmadan tüm ümmet için bir şeyler yapmaya vakit ayırın. burada boş boş geleceğine Doğu Türkistan sayfalarında gez biraz.
Tamam suçlu biz olduk hatırlatmiyaçaktın arap tapar it tapar sizleri rahat bırakıçaz söz. Tabi tabi çok sahip çıkıyorsunuz görüyoruz ve herşeyi bizden beklemeyin ne ya karısı onlarda ümetin bir parçası değil mi? Ayrım mı yapıyorsun? Onlara ne iyilik geliyorsa oda milliyetçi tayvadan geliyor siz ança sokaklarda Filistin bayrağı alıp trafiği kapamayı bilin
Tamam onlarada sahip çıkalım demek çok mu zor eğer sen Filistin kadar Uygurlarıda düşünüyor olsaydın bu lafımı üzerine alınmazdın ve evet sahip çıkaçaksınız onlarda ümmetin parçası. Herşeyi bizden beklemeyini anlamıyorum ya Uygur Türkleri size yük mü oluyor?
Bir Uygur Türküne sorun müslümanlardan Türklerden ne kadar razı?
Sana anlatıklarımı köpeğe anlatsam daha iyi anlardı o yüzden bu tartışmayı burada bırakıyorum. Arap taparlığına devam et belli ki tek derdin arap ırkı
Sabahtan beri Arap tapar diyerek ırkçılık yapıyorsun ve bu ümmet için zerre kılını bile kıpırdatmıyorsun. Biz Müslüman Türkler, nerde bir zulüm varsa her zaman orada oluyoruz ve olmaya devam edeceğiz. Arakan da da Myanmar da da Suriye'de de de Gazze'de de Doğu Türkistan da nerde Müslüman zulümü varsa zalimlere karşı safı mızı belli etmeye devam edeceğiz. Siz faşist ırkçı tipler de bizim yaptığımız yardımları görüp sadece çene çalmaya devam edeceksinlz