Doğu Türkistan için şimdiye kadar hiç bir şey yapmayan mahlukatlar, Filistine destek verildiğini görünce neden kuduruyorlar?

Biz Müslüman Türkler her zaman ırk, renk ayrımı yapmadan nerde bir mazlum varsa tarih boyunca onun yanında yer almış bir milletiz. Bu yüzden Doğu Türkistan için bizler yürüyüş yaparken yattığı yerden kalkmayan, Doğu Türkistan için tek bir paylaşım dâhi yapmayan mahlukatların, Filistin'e destek verenlere saldırmak için Doğu Türkistan için neden çaba göstermiyorsunuz demelerini hangi sınıfa koyalım? İki yüzlük olarak mı yoksa çakallık olarak mı değerlendirelim? Nedense her şeyi hep biz Müslüman Türklerden bekliyorlar. Kendileri bu ülke için niye varlar acaba?

Doğu Türkistan için şimdiye kadar hiç bir şey yapmayan mahlukatlar, Filistine destek verildiğini görünce neden kuduruyorlar?
Doğu Türkistan için şimdiye kadar hiç bir şey yapmayan mahlukatlar, Filistine destek verildiğini görünce neden kuduruyorlar?
Cevapla