AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Çok doğru.. Günahta, hatada ısrar edilmemeli.
Evet aynen ve küçük günahın tekrar hep yapılması büyük günaha döner diye biliyom
Çünkü hep yapıyosun tekrar tekrar sanırım ondan
Yorum için teşekkürler
Evet küçükler zamanla kalpte büyük yer eder, edebilir, Rica ederim
Benim tövbem asla kabul olmaz
Allahın rabbimizin affedemiceği günah yok sen tövbe et yeterki bu işlediğin yaptığın günah her ne olursa olsun eğer müslümansan yani dinden çıkmadıysan tövbe edersen rabbimiz affeder ama adabında tövbe et 2 rekat namaz kıl namazdan sonra dua et tövbe et hangi günahından dolayı tövbe ediyosan o günahı bi daha yapmamaya niyet et ve tövbe et
Ve ne kadar aynı günaha dönersen dön genede tövbe et rabbimizden başka kime sığınıcaz kime gidicezki mesela tövbe ettin aradan kısa ya da uzun zaman geçti o günahı tekrar yaltın gene tövbe et ne kadar günahı yaparsan yap gene tekrar tekrar tövbe et tövbe kapısı hep açık
Sen ya da kul yeterki tövbe etsin
Ben bunu anneyle çocuk misaline benzetiyom aklıma bu geliyo çocuk yanlış ya da hata yapar özür diler annede kabul eder sonra çocuk gene yapar ve her yaptığında özür diler anne gene kabul eder işte buda böyle kul günah işler tövbe eder ve rabbimiz kabul eder ha çocuk aynı hatayı bilerek yapıp annesinden özür diler buna rağmen anne kabul eder işte kulda günahı bilerek işler ama tövbe ettiğinde rabbimiz kabul eder
Hadismi yoksa sadece bi deyimmi hatırlamıyom ama annem demişti allah 99 rahmetinden anneye 1 tanesini verdi
Bu ya hadis ya da deyim hatırlamıyom ama düşün anne çocuğuna çok merhametli çocuğu için canını verir değilmi işte rabbimiz annemizden bize daha merhametli kul yeterki tövbe etsin kaç kere tövbe etmen farketmez 70 kerede aynı günahı işlesen genede tövbe et genede tövbe kapısı açık
napim
Nemi yapıcan 2 rekat namaz kıl namazdan sonra oturduğun yerde dua et hangi günahı işliyosan allahım bi daha yapmicam tövbe ediyom de
Tövbe etmeye niyetlen ve o günahı yapma artık bırak
Hepsi bu bu kadar tövbe etmek çok kolay
allahsızım ben, onu napıcaz pampa
Yani müslüman değilmisin anladım evet demek öyle e o zaman namaz kılmakta tövbe etmekte müslüman olmayana fayda vermez o zaman inanıcaksın yapıcak bişey yok seçim senin tabi burada yanlış anlaşılma olmasın zorlamıyom
Ki zaten düşünsene ilk insan adem aleyhisselam kendi kendinemi olucak bunun imkanı mümkünatı yok imkansız bişey kendi kendine olması mantıken böyle değilmi sencede mantıklı düşününce bilmiyom sen adem aleyhisselamı ilk insan olarak kabul ediyonmu ama o zaman şöyle düşün ilk insan kendi kendine durduk yere pat diyemi olucak kendiliğinden bu adam olsun ya da kadın olsun kendi kendine pat diye olamaz o zaman demekki bi yaratıcı var göremiyoz ama var
Yaratıcımız olan allah var cennet var cehennem var öldükten sonra gömülünce ruh tekrar dönüyo melekler gelip sorgu sual ediyo ha peki nasıl nefes alabiliyoz dersen e rabbimize hiç bişey zor değil ki zaten ilah tektir 1 tame ilah olur çünkü ilahın gücü kudreti sonsuz ve eşi benzeri yoktur e ilkinsanı nasıl yaarttı değilmi işte rabbimiz için için imkansız yok ve biz insan aklımızla bu tür bazı şeyleri anlayamayız bize verilen akıl sınırlıdır biz idrak edemeyiz ki sencede mantıklı düşününce bi yaratıcının olması gerekmiyomu değilmi
Gömüldükten sonra ruh geri dönünce 2 melek geliyo münker ve nekir sorgu sual başlıyo sonrası ya iyi ya da kötü oluyo yani ya azap ya da rahatlık oluyo ama bide azap çekip sonra azabı bitenlerde var mesela ama allaha inanmayanlar yani kafirler sonsuza dek azap ediliyo ama şimdi aklında islam dini kötü diye düşünme çünkü 4 büyük kitapların sonuncusu kuran da bi sürü ayetler var uyarıcılar var aç oku araştır bak kuran içine sinicek bence denemekle bakmaklada bişey kaybetmezsin
Tabi türkçe açıklamasına yani türkçe mealine bak eğer kuran bulamazsan google a yaz ordanda bakabilirsin mealine
Ben hoca değilim bildiğim kadarıyla konuşurum gerçi hocalarda öyle ama onlar daha bilgililer bazısı çok iyi veremediği cevap olmuyo çünkü işinde çok iyi şayet veremediği cevap varsada onun bilgi eksikliğindendir oyüzden diceğim şuki eğer aklına yatmayan sorular varsa iyi bi hocaya sor açıklasın sana ya da youtube tan soruların açıklaması olan videolar var onlarada bakabilirisin hayalhanem diye kanal vardı ondan açıklayıcı videolar vardı işte ateistlere ya da inanmayanlara açıklıyolardı ya da röportaj yapıyolardı hem izlemeside çok güzeldi ama cübbeli ahmet hoca var bilmiyom onu severmisin ama onada bakmanı tavsiye ederim abdülmetin balkanlıoğlu hoca var o vefat etmişti görsen yüzü gülüyodu düşünsene hem bi insan öldükten sonra yüzü nasıl gülebilir işte iyi ölüm var kötü ölüm var ölüm meleği gelip canı alırken ruhu çıkartırken bedenden kişi kafirse ya da müslüman değilse yani çok kötü görünüyo korkutucu ama müslüman olsada günahları çoksa tabi onada ona göre görünüyo ya da iyi ameli sevaplar çoksa veya iyi bi müslümansa iyi şekilde görünüyo oyüzden insan son anlarındaki hali vucuda yansıyo ve öldükten sonra oyüzden yüzü gülenler var bazısı normal olur bazısıda mesela çok kötü bi yüz ifadesi olur
İnanıp inanmamak senin seçimin ama düşüncesene senin açından konuşayim düşünsene öldün gömüldün ve ruhun geri döndü 2 melek geldi sorgu sual etmeye başladı sonrası azap çok kötü işte o zaman bi bakmışsınki gerçekten melekler varmış ahiret hayatı varmış yaratıcımız olan allah varmış o zaman anlarsın ama iş işten geçmiş olur çok geç kalmış olursun geri dönüş olmayan yol ve sonundada cehenneme gidersin ama eğer inanırsan günahın çok olsada rabbimizin ya affettiklerinden olursun hiç ne azap ne cehheneme girmeden cennete girersin ya da azap çekip cehenneme girip çıkıp sonra cennete girersin yani inanırsan sonunda öyle ya da böyle cennete girersin peki senin açından söyliyim sence ya doğruysa ya gerçekten bunlar varsa o zaman iman etmezsen sonun kötü olur ama eğer inanırsan ve doğru çıkmazsa yani senin açından konuşuyom dediğim gibi işte inanırsan ve doğru çıkarsada o zamanda kurtulmuş olursun doğru değilmi yanlış dediğim bişey varsa söyle sorun değil yani şey yapma
Yani benim açımdan ben inanıyom elhamdülillah ama senin açından mantık olarak şöyle açıklayayim inanırsan ve doğru çıkmazsa zaten o zaman inanmayanlar için yok olucaz diyolar bişey kaybetmiş olmican ama eğer inanırsan ve doğru çıkarsa kurtulmuş olucan sonun kötü olmicak yani inanmazsan ve bu dediklerim varsa gerçekten işte o zaman yandın bunundemeye çalışıyom oyüzden inanmakla bişey kaybetmezsin ki bi yaratıcının olması gerekmiyomu sencede öyle değilmi
aynenn cok guzel
Evet
Yorum için teşekkürler
rica ederim :)
Maşallah
Yorum için teşekkürler