Arap bayrağı taşıyan adamın dayak yemesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Arap bayrağı taşıyan adamın dayak yemesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Arap bayrağı taşıyan adamın dayak yemesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Atam görse gurur duyardı 😂

Güncellemeler
+1 yıl
Şiddete uğraması elbette üzücü bir durum. Yasal olmayan yollara asla başvurulmamalıdır. Ancak şahsın da bu bayrağı açmasının provokasyon amaçlı olduğu kanaatindeyim.
Arap bayrağı taşıyan adamın dayak yemesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla